2965
Sök

Möttes av en mindre trevlig syn i morse...

42 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
Någon hade tydligen bestämt sig för att parkera PÅ min bil igår ikväll.
Okej att olyckor händer, speciellt när det är halt och mörkt, men då lämnar en normal person en lapp med kontaktuppgifter. Dock inte detta rikspuckot så nu får jag betala hela kalaset själv.

http://www.garaget.org/archive/64057/60169/large_60169-774385.jpg

http://www.garaget.org/archive/64057/60169/large_60169-774386.jpg

Roligare saker finns det att lägga pengar på!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
18 mars 2008
Ja de e inte mkt å göra än att anmäla till polis å sen skicka till försäkringsbolaget

674 Inlägg
18 mars 2008
Vilket JÄVLA svin!!!    De drar kortet för en sån på plats!

With great freedom comes great responsebility

Rörpulare
1 453 Inlägg
18 mars 2008
Fann va surt... tur att 200:a delar mer eller mindre inte är så svåra att leta reda på iaf!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

1 878 Inlägg
18 mars 2008
fy fan va sur jag hade blivit! förstår dig till 100%! lycka till med försäkringsbolaget.

42 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
Anmälde till försökringsbolaget för en stund sen. Ska ta bilen till en bra verkstad imorgon för att få prisuppgift.
Ska även snacka med min granne som hade kompisar hos sig igår iväll. Det kan ha varit någon av dom som lyckades klanta sig och fick panik.

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
18 mars 2008
Anmäl till polis. Det finns en trafikskade förening som kan träda in och ersätta dig vid den här typen av skada. Undersök det!

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

2 164 Inlägg
18 mars 2008
Håller med föregående talare.
Anmäl till polisen tid, plats och vad som har hänt.
Ring sen ditt försäkrings bolag.
Du bör få ut de på din försäkring utan självrisk.
Har sjävl råkat ut för de på en bil.

MVH

F

42 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
Åh fan! Det hade jag ingen aning om. Får ta ett snack med polisen imorgon också då.

Better than God \o/
1 883 Inlägg
18 mars 2008
Polisanmäl och prata med ditt försäkringsbolag! Rör helst inget så de ser hur det ser ut och ev färgskav från förövaren.

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

671 Inlägg
18 mars 2008
hänt mej med, suger extremt hårt jag vet. eget garage e det som gäller verkar det som *suck*

Second is the first loser

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
18 mars 2008
Sånt händer oftare än vad man vill tror, du är bara en till på statistik, det är för jävligt.
En hade bakad på min bil och gjörde en skada på kanten av motorhuvud längst fram stor som en krona, det var inte stor som på din, jag gjörde en polis anmällan, det gik genom försäkring och de lackade om hela motorhuvud. För min del, det var bara bra ty jag hade stenskott på den.
Hoppas att det löser sig för dig så och att du förlorar inte för mycket pengar. Lycka till.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

3 722 Inlägg
18 mars 2008
vet hur du känner dig!. Hade samma problem med min Opel vectra. Kändes som om hela helsingborg pillade på den.

Tomten
1 065 Inlägg
18 mars 2008
var med om samma sak idag fast inte lika farlig.
Fattar inte vad folk tänker på. hade jag sätt personen som gjorde det så hade jag döda han/henne/det såå less blir man även fast skadorna inte är så farliga.
MAN stannar och väntar på personen eller lämnar en lapp. HÖR till Vett

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
18 mars 2008
Precis, håller med föregående inlägg. Gör man något dumt så kan jag förstå att paniken knackar på och man drar, men om man drar så tycker jag allt att man kan gå tillbaka och om ägaren inte är där så kan man kolla upp bilen och så. Riktigt dåligt av såna svin som gör sånt där helt enkelt.

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

RS
886 Inlägg
18 mars 2008
kohler skrev:
hänt mej med, suger extremt hårt jag vet. eget garage e det som gäller verkar det som *suck*

Den som ändå hade den lyxen! roll Jag har "mitt" garage till en av mina bilar 7km från min lägenhet yikes

Focus RS

Adam Opel
35 Inlägg
18 mars 2008
Hände samma sak för mig på vallåkra träffen i sommras..stod i vägkanten o pissa då en saab kom och rammade bakskärmen på bilen och han bara försvann och jag hann inte se reg nummret på den förbannade saaben!

Livsnjutare
342 Inlägg
18 mars 2008
Fredrik-79 skrev:

MVH

F

Den där fonden går bara in med 800-900kr och det är väl lite klurigt att få ut! Var då så iaf för min syster!
"Det fanns inga vitnen till att det var en smitning" Fick vi till svars av skaderegleraren!
Hade man då behöva tjafsa med försäkringsbolaget om det fanns vittnen, jävla nöt!

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

2 164 Inlägg
18 mars 2008
Jonve skrev:
Fredrik-79 skrev:

MVH

F

Den där fonden går bara in med 800-900kr och det är väl lite klurigt att få ut! Var då så iaf för min syster!
"Det fanns inga vitnen till att det var en smitning" Fick vi till svars av skaderegleraren!
Hade man då behöva tjafsa med försäkringsbolaget om det fanns vittnen, jävla nöt!

Så lite va de inte jag fick ut. De va några tusen som jag fick ut skador för.
ingen självrisk och de är väl beroende på vad de är kanske.

MVH

F

Sök