3058
Sök

saker som folk tror är snyggt men är så jävla fult!

457 Inlägg
21 mars 2008
#161
Fabrikstyling är det absolut finaste man kan ha. Det blir en stilren bil utan att se ut som en utomjording. Tex R paketet till en Volvo, Aero till Saab och M paketet på en BMW. Det ser bäst ut enligt min mening!

hater
656 Inlägg
21 mars 2008
#162
Aern skrev:
Fabrikstyling är det absolut finaste man kan ha. Det blir en stilren bil utan att se ut som en utomjording. Tex R paketet till en Volvo, Aero till Saab och M paketet på en BMW. Det ser bäst ut enligt min mening!

Nakdelen är att alla bilar ser likadana ut och att det blir fantasilöst.

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

hater
656 Inlägg
21 mars 2008
#163
kevlar_soul skrev:
Den dagen jag ser en fjuttig type-r dra en vette c5 skänker jag bort allt jag äger och har..

OJ! Fi fan, hoppas du skänker det till mig då, ska bli kul o bygga om din EVO 3a smile

http://www.rejsa.nu/superstage/

Tider ljuger inte småpojkar!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

1 302 Inlägg
21 mars 2008
#164
Masaru skrev:
kevlar_soul skrev:
Den dagen jag ser en fjuttig type-r dra en vette c5 skänker jag bort allt jag äger och har..

OJ! Fi fan, hoppas du skänker det till mig då, ska bli kul o bygga om din EVO 3a smile

http://www.rejsa.nu/superstage/

Tider ljuger inte småpojkar!

Vem är du utav dem där ?


hater
656 Inlägg
21 mars 2008
#165
fegge_89 skrev:
Masaru skrev:
kevlar_soul skrev:
Den dagen jag ser en fjuttig type-r dra en vette c5 skänker jag bort allt jag äger och har..

OJ! Fi fan, hoppas du skänker det till mig då, ska bli kul o bygga om din EVO 3a smile

http://www.rejsa.nu/superstage/

Tider ljuger inte småpojkar!

Vem är du utav dem där ?

Ingen men du kan väll se vilken tid en orginal CTR har och en original C5 har?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

442 Inlägg
21 mars 2008
#166
vita bilar med massa rost är ända det fulaste! Ni får säga vad ni vill men det är fan de fulaste.

457 Inlägg
21 mars 2008
#167
Masaru skrev:
Aern skrev:
Fabrikstyling är det absolut finaste man kan ha. Det blir en stilren bil utan att se ut som en utomjording. Tex R paketet till en Volvo, Aero till Saab och M paketet på en BMW. Det ser bäst ut enligt min mening!

Nakdelen är att alla bilar ser likadana ut och att det blir fantasilöst.

Jo där har du en poäng faktiskt. Men samtigt så ser ju visa ut som om dom är från en helt annan galax. Men men, huvdsaken är att man själv tycker det är fint!

Team Pro5
313 Inlägg
21 mars 2008
#168
Robbin_V90 skrev:
Beaverus skrev:
SaabLejon skrev:

kasta spjut i gummibåt, kanske

kasta igelkottar i hoppborg tongue

Kasta vatten i pappers-hus

Kasta pil i kuvös..

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
21 mars 2008
#169
Takashi skrev:
Siarnaq skrev:
Takashi skrev:

Vadå, tror du inte att en CTR skulle dra en C5 på t.ex. Tsukuba?

Laguna Seca snarare, många bilar har svårt mot Corvettes. Just för att viktfördelningen är jävligt bra, mycket med kraft och grepp.

Good luck säger jag bara. Om du vill ha en bil som spöar Corvettes så köp en Buick GN.

Asså... tror du inte att en CTR skulle piskat en Corvette på bana eller?? CTRn har ju för fan piskat en Audi S3 Quattro med runt 270-300hk (är det väll original) - 1420kg på Tsukuba och den piskade Audin rätt Hårt också. Så vad får dig att tro att en Corvette skulle piska CTRn??

Tja, C5 Z06, 405 hästar och krängningshämmare som är grövre än avgassystemet på den lilla sprutten så. Jadu. Lycka till bara.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

266 Inlägg
21 mars 2008
#170
Orginal Volvo 740 med flames och en ful, stor j_vla alu vinge och ett s.k sportavgas aka raggar volvo

Fult i mitt tycke


hater
656 Inlägg
21 mars 2008
#171
Hahaha jo men ta du din krängingshämmare och sätt den på din Corvette C5 Z0619274DJGD(#234 med 4056658221hk och se om du kan hugga ner 8 sek på Superstage.

Krävs mkt mer än så på en bil som redan har det svårt i kurvorna. Timtal med justering på hela chassiet, uppgradering på fjädringen och även då så har den svårt mot en.. eeh fjuttig.. CTR.

Corvette C5 Z06 435 hk      600 nm 1400 kg  3.2 kg/hk   1:35,78  AWD
Honda Civic Type R  200 hk  196 nm  1276 kg   6.3 kg/hk   1:27,59  FWD    

Prata inte utan kunskap eller källor.
Senast redigerat av Masaru (21 mars 2008)

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Fisketokig
2 997 Inlägg
21 mars 2008
#172
Jösses vad en tråd kan spåra ur.

För att hålla till ämnet så kan jag inte för en dag förstå de som stylar till större och exklusivare modeller än vad de har...

De som slänger på Aero / R delar och styling när det är bland de klenaste man kan hitta om man kollar på resten av bilen.

Har man inte råd så skippa det.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

1 661 Inlägg
21 mars 2008
#173
Masaru skrev:
Hahaha jo men ta du din krängingshämmare och sätt den på din Corvette C5 Z0619274DJGD(#234 med 4056658221hk och se om du kan hugga ner 8 sek på Superstage.

Krävs mkt mer än så på en bil som redan har det svårt i kurvorna. Timtal med justering på hela chassiet, uppgradering på fjädringen och även då så har den svårt mot en.. eeh fjuttig.. CTR.

Corvette C5 Z06 435 hk      600 nm 1400 kg  3.2 kg/hk   1:35,78  AWD
Honda Civic Type R  200 hk  196 nm  1276 kg   6.3 kg/hk   1:27,59  FWD    

Prata inte utan kunskap eller källor.

Okej, om Hondan vinner på superstage men prova istället att köra Rödljusrace, 201m, 402m, 0-100, 0-200 toppfart eller Nürnburgring så tror jag på Corvetten.
Visst det är ju jättekul att små framhjulsdrivna bilar går riktigt bra i superstage, men det är inte allt.
MVH

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
21 mars 2008
#174
Hardjim skrev:
Masaru skrev:
Hahaha jo men ta du din krängingshämmare och sätt den på din Corvette C5 Z0619274DJGD(#234 med 4056658221hk och se om du kan hugga ner 8 sek på Superstage.

Krävs mkt mer än så på en bil som redan har det svårt i kurvorna. Timtal med justering på hela chassiet, uppgradering på fjädringen och även då så har den svårt mot en.. eeh fjuttig.. CTR.

Corvette C5 Z06 435 hk      600 nm 1400 kg  3.2 kg/hk   1:35,78  AWD
Honda Civic Type R  200 hk  196 nm  1276 kg   6.3 kg/hk   1:27,59  FWD    

Prata inte utan kunskap eller källor.

Okej, om Hondan vinner på superstage men prova istället att köra Rödljusrace, 201m, 402m, 0-100, 0-200 toppfart eller Nürnburgring så tror jag på Corvetten.
Visst det är ju jättekul att små framhjulsdrivna bilar går riktigt bra i superstage, men det är inte allt.
MVH

Word.

Nüburgring är nog den enda rätta racing testet, eftersom det testar allt.. Kurvtagning, Topp hastighet, uppfattningsförmåga hos förarna också bland annat.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
21 mars 2008
#175
Gud vad larviga nu är!! väx upp och beteer som vuxna iaf!  jag syfter på er som bråkar om corvetten och CTR..

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

266 Inlägg
21 mars 2008
#176
decib3L skrev:
Ponuts skrev:
decib3L skrev:

helt sant! Åker ett gäng såna här i stan (turksläde) och dom är väl fina och så.. Men dom är precis likadana. Och givetvis bara "nysvenskar" som äger dem..

Tarzan, lägg en tanke på det du skriver.

Om du tog illa åt dig av det jag skrev så får jag väl be om ursäkt.

Det jag menade var att det finns många invandrare (tyckte "nysvensk" lät snällare) som har en precis likadan bmw med precis samma styling..

Fine, inget fel med det. Dom är ju ganska snygga och så.

Men det blir inte så unikt längre, och lyssna noga nu. Jag tycker det har blivit en ganska tråkig syn att se.

Sen vad du tycker om t.ex. min bil ger jag blanka fan i. Jag tycker om mina fälgar och min lack och allt med den.

Inte bara bmw dessvärre, suprorna, golf trean är större exempel i mitt tycke........Tycker det e snygga bilar men fantsi och innovativitet värderas högt
Håller med om att det är riktigt tråkigt med folk som gör precis samma med sina bilar när det finns så oändligt med saker till både bmw, japs i allmänhet och bmw!
FANTASI

Mvh Niclas


645 Inlägg
21 mars 2008
#177
Martin 9-3 skrev:
Jösses vad en tråd kan spåra ur.

För att hålla till ämnet så kan jag inte för en dag förstå de som stylar till större och exklusivare modeller än vad de har...

De som slänger på Aero / R delar och styling när det är bland de klenaste man kan hitta om man kollar på resten av bilen.

Har man inte råd så skippa det.

För att man kanske gillar utseendet men inte har råd med försäkringen o kanske inte bryr sig så mkt om prestandan kanske. Alla har vi olika förusättningar, att man dissar sånt folk som gör det tycker jag är så jävla urbota dumt så det finns inte. Varför gnälla på sånt?

Fritids-designer
293 Inlägg
21 mars 2008
#178
Masaru skrev:
Beaverus skrev:
Masaru skrev:
kjolpaket = Gay
neon = Gay
micro småstyling = Gay
lexuslysen = mest Gay
krom = Gay
ASA/ACE/BASE/SHASE/LACE...-fälgar = Gay
japsblås på heroinåk = extremt Gay
"min" dröm "din" verklighet-dekaler = Gay
baslådor = Gay

osv...

så om jag fattar dig rätt så är körs dom flesta gamla jänkare av gayar eller? jag menar krom var ju ett måste på alla fina bilar typ. och dom flesta som är ute och kör omkring och raggar efter, just det, BRUDAR, harbaslådor i bilarna av någon anleding. och faktum är att om man har en bil som dunkar till förbannelse så nog fan vänder sig folk om och kollar vem det är som kör. iaf i småstäder som den jag bor i. så det där med krom och baslådor kan jag inte direkt hålla med om. men det andra du skrev håller jag med om till 110%

1.
jänkare = gay

2.
Jag använder inte min bil som ett raggverktyg utan mitt utseende och min personlighet.

3.
De som kör baslådor i bilen får ju inte precis några madonnor om vi säger så.

Du får gärna förklara varför jänkare är så "gay" som du säger?

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

hej
291 Inlägg
21 mars 2008
#179
Masaru skrev:
Hahaha jo men ta du din krängingshämmare och sätt den på din Corvette C5 Z0619274DJGD(#234 med 4056658221hk och se om du kan hugga ner 8 sek på Superstage.

Krävs mkt mer än så på en bil som redan har det svårt i kurvorna. Timtal med justering på hela chassiet, uppgradering på fjädringen och även då så har den svårt mot en.. eeh fjuttig.. CTR.

Corvette C5 Z06 435 hk      600 nm 1400 kg  3.2 kg/hk   1:35,78  AWD
Honda Civic Type R  200 hk  196 nm  1276 kg   6.3 kg/hk   1:27,59  FWD    

Prata inte utan kunskap eller källor.

min escort hänger inte på CTR. dom e otroligt snabba. men håller med. det är en riktig baljebil smile, eller tvålkopp  smile.

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
21 mars 2008
#180
de va då ett jävla gnäll här på er grabbar smile kan ju nästan tro att hela högen är fruntimmer?smile

nåväl, roligt o se lite siffror på ctr o corvette. Men det är helt olika bilar, som är byggda för helt olika saker.
Herregud lixom dom driver inte ens i samma ände, och skiljer väll utan besvär en sesådär 100 000 i beg pris, 150 till och med. Som en CTR bör ligga runt?!

nej. nu ska jag låta er gräva vidare i sandlådan smile mors!

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )


Sök