To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
tyvärr så kommer jag inte ihåg vad hans förra bygg hette men de jag vet e att han såga den i delar för att bygga pink ladyn,den förra va snygg den med men hans lady e i en klass för sig
Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER
Det där är en pärla. Jag undrar hur mycket skit han fick ta när han byggde den? Finns nog många som kritiserade hans bygge på den tiden? Precis som Molles 142:a.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Attans vad grym! Visst har man ju sätt att killen kan sin sak när man har sätt på Hot rod serien, men inte fan trodde man att han kunde bygga nått sånt helt själv! Galet snygg!!
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Bernt byggde den helt i PLÅT med!! Byggdes i flera versioner innan denna, han var bjuden en miljon för den för VW skulle ha den i sitt museum i tyskland men han nobbade. Han tog med den till Usa sen. Men custombilarnas custombil är den ju inte...Är ju en blandning mellan custom och lowriderbygge men klart frän. Kommer ihåg den från Custom show på 80 talet och när han körde med den i Jkpg. Han har byggt massa skoj choppers och bilbyggen!
Senast redigerat av Streetfreak (6 september 2009)