3697
Sök

Var ska alla människor ta vägen?

DFFL
9 020 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
Om 100 år så har ~6 000 000 000 människor dött av olika anledningar.

Var hamnar alla liken?
Hur många procent kremeras?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 196 Inlägg
24 mars 2008
haha vem vet

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
24 mars 2008
ja tänker mer på att de blir överbefolkat snart.. kolla kina/japan hmm
sen om alla människor på jorden börjar leva som oss i västvärlden.. hur kommer jordens resurser räcka då?

var man gör av de döda e den minsta frågan.. dem bränner man/ begraver.. o så tar moder natur hand om resten tongue

http://www.e24.se/samhallsekonomi/varld … 345855.e24
Senast redigerat av richardoo290 (24 mars 2008)

DFFL
9 020 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
Ja, men var ska man begrava de?
Alla vill ju inte kremeras, jag ska iallafall ruttna. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 554 Inlägg
24 mars 2008
dom ska ju bygga en dödspyramid i tyskland nu väl varje sten ska va en grav.. lär bli ett par stycken i en sån pyramid

OEM <3
6 957 Inlägg
24 mars 2008
FireTraXX skrev:

Bra att du bestämt dig lol

Sj skulle ja nog kunna tänkas bli kremerad, sen utspridd över "Ringen" nere i Tyskland
om den nu e lika fin om säg 70 år som nu?

Annars om mina anhöriga inte vill låta mig kremeras så åker ja fan ner dit å kör ihjäl mig!

OEM <3

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
24 mars 2008
Jag ska kremeras iaf, Jag tänker då inte ligga och ruttna och bil våldtagen av nån nekrofil... wink
Senast redigerat av Mäki (24 mars 2008)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

874 Inlägg
24 mars 2008
Ska med kremeras, vill spridas i samma minneslund som min farfar, vart jag än dör i världen vill jag ha min sista vila där. Såvida inget drastiskt får mig att ändra mig då ..

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

804 Inlägg
24 mars 2008
Bjork skrev:
FireTraXX skrev:

Sj skulle ja nog kunna tänkas bli kremerad, sen utspridd över "Ringen" nere i Tyskland

Annars om mina anhöriga inte vill låta mig kremeras så åker ja fan ner dit å kör ihjäl mig!

Full tank och massa NOS i bilen så får du ditt sista race och kremering på samma gång. big_smile

Jag undrar mer hur trångt det kommer bli om säg 50år. Hörde någon siffra att 1% av alla människor som någonsin fötts föddes de senaste ~15åren, och att 1av20 som någonsin fötts fortfarande lever, så ta bort flerbarnsbidrag och inför straffavgifter på de som skaffar mer än 2barn kanske hade varit på sin plats oavsett hur hårt det än låter för en del.

796 Inlägg
24 mars 2008
äh vafan finns ju hur mycket yta som helst o begravas på, annars får dom väl dumpa lite folk i havet. Krimeras eller ruttna bort vem bryr sig, död är man ju spelar väl ingen roll då...

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

OEM <3
6 957 Inlägg
24 mars 2008
baaki skrev:
Bjork skrev:
FireTraXX skrev:

Full tank och massa NOS i bilen så får du ditt sista race och kremering på samma gång. big_smile

Jag undrar mer hur trångt det kommer bli om säg 50år. Hörde någon siffra att 1% av alla människor som någonsin fötts föddes de senaste ~15åren, och att 1av20 som någonsin fötts fortfarande lever, så ta bort flerbarnsbidrag och inför straffavgifter på de som skaffar mer än 2barn kanske hade varit på sin plats oavsett hur hårt det än låter för en del.

Sälja allt man äger å har, köpa typ en ferrari, ner dit, satsa så hårt man kan på långa rakan...de borde nog gå, och om man inte har prostata problem kanske man lyckas dö med bånge på köpet wink

OEM <3

Dr Snuggles
956 Inlägg
24 mars 2008
Mäki skrev:
Jag ska kremeras iaf, Jag tänker då inte ligga och ruttna och bil våldtagen av nån nekrofil... wink

Hahahaha big_smile Det vore väl fräckt ?

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

1 302 Inlägg
24 mars 2008
Ingen som tänkt att betala en summa och frysas ner ? och se vart man hamnar sedan när man tinar tongue

Evolution Garage
1 299 Inlägg
24 mars 2008
fegge_89 skrev:
Ingen som tänkt att betala en summa och frysas ner ? och se vart man hamnar sedan när man tinar tongue

En smula riskabelt... ^^

Sky´s the limit...

304 Inlägg
24 mars 2008
Skjut upp alla i rymden... Hur stort som helst ju big_smile

804 Inlägg
24 mars 2008
Rushman skrev:
fegge_89 skrev:

En smula riskabelt... ^^

Äsh, ska ju ändå dö till sist, kan man lika bra göra det när man är som snyggast.
Finns även företag som fryser ned folk med, idag. Problemet är att de inte vet om nedfrysningsteknikerna de använder ens möjligör ett fortsatt liv senare eller om det förstör kroppen för mycket.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
24 mars 2008
baaki skrev:
Rushman skrev:
fegge_89 skrev:

En smula riskabelt... ^^

Äsh, ska ju ändå dö till sist, kan man lika bra göra det när man är som snyggast.
Finns även företag som fryser ned folk med, idag. Problemet är att de inte vet om nedfrysningsteknikerna de använder ens möjligör ett fortsatt liv senare eller om det förstör kroppen för mycket.

Nerfrysningen skadar inte kroppen utan det är när man skall tinas upp som det går käpprätt åt helvete då iskristallerna expanderar och förvandlar organen och musklerna till äpplemos. (man lär sig mkt på discovery)  ;P

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

8 156 Inlägg
24 mars 2008
Hmm. Jag hade inte planerat att dö.
Eller det lär man väl göra i vilket fall.
Då vill jag bli kremerad och utspridd lite överallt. Alla trevliga semesterorter jag inte besökte medan jag var i livet. För att inte tala om alla bilmässor smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Fisketokig
2 997 Inlägg
24 mars 2008
Det kommer inte dröja längen tills att det inte finns annat alternativ än att kremeras.

Det är ju jättefräscht när man vet att färskvattnet har silats i likmaskarna wink

Allvarligt kan jag inte förstå att folk vill ruttna och låta ens kropp bli sakta förruttnad och uppäten av mask å vete fan allt. Är det att dö med värdighet ?

Kremera alla!

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

* Klåpare
1 718 Inlägg
24 mars 2008
Jag ska köra ihjäl mig och på så vis kremeras i min bil, den borde väl följa mig till himlen då? lol

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Sök