Kan bara råda dig att inte gå över till öppen "dump" (avlastningsventil)
Problemet du får eftersom du har lmm är att datorn räknar med en viss mängd luft i systemet och när du har öppen dump så släpper du ut delar av det, vilket lurar styrsystemet i bilen och leder till en rad olika små problem.
Dels är det "vanligt" att bilen börjar slockna när du frikopplar efter gaspådrag, dels går den fett.
Det är däremot inte något som brukar gå sönder utav det utan det är mer dem irriterande problemen,,.
Finns alternativ som kanske är lite väl jobbiga, men du kan tex flytta lmm upp mot insuget så du får dumpen före, då är det inga problem.
Du kan även prova en hybrid dump, släpper ut det mesta via återcirkulationen men även en del ut i luften. Rekomenderar dock inte denna variant.
SlutsaTS: Köp en bra återcirkulerande dump, plugga igen dump locket som jag tror sitter på turbon på din modell, och öppet filter. Då får du lite av ljudet iaf.
Mvh