2180
Sök

flickvännen på avataren??

Saabvilde!
1 708 Inlägg
26 mars 2008
decib3L skrev:
Snoppen skrev:
JRudin skrev:
haha det ligger faktiskt någonting i det.. men det är ju smart om man vill ha många besökare ;P
it called "attention hore" !

Attention Whore

Lika roligt varje gång när någon kommenterar ett stavfel big_smile

Ja.. Du och jag decib3l gillar ju när folk gör det med menar ja ; )

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

The one and only
1 091 Inlägg
26 mars 2008
Honken_ skrev:
om man är tjej och har sin pojkvän på avataren då? är det okej?

Ja det är ju samma sak smile  Jag tycker inte att det är nåt fel om man har sin flickvän/pojkvän som avatar om man inte enbart har en bild på sin superläckra partner för att få folk att rösta bättre på sin bil wink
Men man ska ju ha en bild som beskriver en själv på nåt sätt och då kan det ju passa med en person som man tycker om smile

En annan sak jag har lagt märke till är att (snygga) tjejer som har några bilder upplagda på sig själva har ett mycket högre snittbetyg på sina bilar än vad andra medlemmar utan bilder på sig själva har. Det kan vara bilar som är helt orginal i lite halvrisigt skick med 4+ i betyg.... Men det är ju klart sex säljer cool haha

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

8 156 Inlägg
26 mars 2008
Larsson_Power skrev:
decib3L skrev:
Snoppen skrev:

Attention Whore

Lika roligt varje gång när någon kommenterar ett stavfel big_smile

Ja.. Du och jag decib3l gillar ju när folk gör det med menar ja ; )

Jag gillar det också. Men jag förstår inte att ni orkar wink
Rättstavningsfacisten i mig har jag tystat. Begränsat dess yttrandefrihet lite wink

Iaf, jag tycker att det är helt ok att ha en flickvän på sin avatar. Men att ragga besökare till sin bil genom att ha en utvikningsbrud som avatar tycker jag är fel.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Trägnagare
185 Inlägg
26 mars 2008
Jag har ingen bil upplagd här, men en söt bild på mig själv... >.<

All show and no go!

911 Inlägg
26 mars 2008
Freddeponken skrev:
varför?yikes

min teori: å kolla in min tjej...skriv till oss så kan vi ses och ha parmiddag och lite parbytesmys=)

haha ne sättut en bild på er själva istället eller skit i det!

Puss å kram!

haha , jag tror nog såhär !  det är säkert några nördar som innehar Gorg kontot och för första gången i sitt liv fått sin första brud och då måste de visa upp dem för att bekräfta att dom egentligen inte är några nördar utan har ett "pök" 

Eller så har dom inte "STAKE" nog att få besökare på vanligt sätt !...

//ZZooRRTTeePP

pic up the phone, wazzzaaa

Bmwälskare
75 Inlägg
26 mars 2008
Varför ska man inte ha sin älskade på avataren det har ju jag wink

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

Tidsoptimist
184 Inlägg
26 mars 2008
Jag har min flickvän på avataren. Men det är inte för att locka röster helt seriöst. Det är en skön bild där hon gör en skön grimas (stavning?) efter nåra cider. Sen om folk blir så besvikna av att det är en kille som äger bilen och inte en singeltjej som vill bli raggad på så att dom lär starta en tråd om det, förlåt från mej då iaf. kan ju inte svara för alla.

Jag försöker iaf...

FreddeK
26 mars 2008
Trådstartare
Honken_ skrev:
om man är tjej och har sin pojkvän på avataren då? är det okej?

ska du ha en stänkare=) snygg pojkvän. kul att vara ihop med en skådis?

188 Inlägg
26 mars 2008
jag kallar detta fenomen för röstfiske wink

http://www.garaget.org/?car=19616
Jens Hedström
Kör volvo 855 R med steg 4trimm från Autotech

FreddeK
26 mars 2008
Trådstartare
nooky skrev:
Jag har min flickvän på avataren. Men det är inte för att locka röster helt seriöst. Det är en skön bild där hon gör en skön grimas (stavning?) efter nåra cider. Sen om folk blir så besvikna av att det är en kille som äger bilen och inte en singeltjej som vill bli raggad på så att dom lär starta en tråd om det, förlåt från mej då iaf. kan ju inte svara för alla.

Varför inte behålla tjejen för sig själv då? roll

Bobo
26 mars 2008
Trådstartare
blacken skrev:
Jag gjorde en kompromiss, tog en bild på kissen. cool Hade tjejen förut men det blev en del "missförstånd" då. big_smile

Hehe jag har alltid trott det var en hund yikes

1 661 Inlägg
26 mars 2008
Jensa_H skrev:
jag kallar detta fenomen för röstfiske wink

jaooo

Fritids-designer
293 Inlägg
26 mars 2008
aldrig hört talas om marknadsföring? big_smile wink

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

OEM <3
6 957 Inlägg
27 mars 2008
Freddeponken skrev:
nooky skrev:

Varför inte behålla tjejen för sig själv då? roll

För att den bilden va bra skön, vilken min lollol
Senast redigerat av Bjork (27 mars 2008)

OEM <3

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
27 mars 2008
Toffelvarning på dem som har tjejen som avatar! big_smile

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
27 mars 2008
Bostrom skrev:
ful bil = mindre besökare

...eller färre besökare kanske. Storleken på besökarna lär inte ha med bilen att göra, eller har det det?

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
27 mars 2008
nooky skrev:

Hehe, det var en rolig bild på en söt tjej. Modigt av dig att ha den som avatar, min tant hade inte blivit glad på mig om jag känner henne rätt hehe. E la klart som fanken man skall vara stolt över sin brud, o aldrig skämmas för o visa upp henne!

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
27 mars 2008
jag har många besökare, ful bil och avataren är defenetivt ingen snygg tjej tongue alltså stämmer inte era teorier big_smile HAH!!!!!!!

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

SVK Customs
1 639 Inlägg
27 mars 2008
Det borde nästan räknas som urkundsförfalskning att ha en bild på någon annan person än sig själv som avatar.
Så det är bara att radera deras konton. DIREKT!
Senast redigerat av krille_hlm (27 mars 2008)

Hangaround
67 Inlägg
27 mars 2008
....inte urkundsförfalskning direkt...men man bryter ju mot namn och bild lagen samt personuppgiftslagen genom att sätta ut en bild på någon annan utan dennes samtycke!

2FAST4U

Sök