2287
Sök

Har lust och meja ner nästa datanörd ja ser med chevan!!!

566 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
Här sitter man och kopplar av efter 8.7 tim på jobbet framför datorn..halvdöd och kollar lite på org..Ser att en kompis skickar en länk på msn..klickar bara..VIRUS..datorn flippar..Säkert nån finnig fjortis som listat ut detta..va fan får dom ut av detta? mad

69 Inlägg
25 mars 2008
fick samma skiten före jul, igentligen borde jag ha kollat lite närmare innan jag klickade, men just den här kompisen skickar skojiga saker hela dagarna så det gick på rutin att klicka. fick omformatera datan m.m blev av med allt jag hade på datorn. hur tråkigt som helst

1 217 Inlägg
25 mars 2008
Hehe, störigt men man lär sig av sina misstag;) Det "dom" vinner på det är respekt online från andra n00bs

566 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
ja man borde väl kolla lite nogare innan man klickar..men kompisarna skicka ständigt länkar så ja tänkte inte på det.. hmm

IT-Tekniker
161 Inlägg
25 mars 2008
Man kan ju ha ett bra antivirus program med :-)

566 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
Slammis skrev:
Man kan ju ha ett bra antivirus program med :-)

Trodde ja hade det..

3 650 Inlägg
25 mars 2008
vad är länken? "se vem som tagit bort dig från msn"?

4 299 Inlägg
25 mars 2008
Ksj skrev:
Hehe, störigt men man lär sig av sina misstag;) Det "dom" vinner på det är respekt online från andra n00bs

En okänd vinner respekt hos andra okända som inte har nått liv mer än att förstöra för andra...
Tycker att dom kan ta sina jävla datorer o köra upp på ett välnämnt ställe mad

//Jacob

FreddeK
25 mars 2008
Rallyhalle skrev:
Ksj skrev:

En okänd vinner respekt hos andra okända som inte har nått liv mer än att förstöra för andra...

//Jacob

i röven?

566 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
Kesler skrev:

Vet i fan..fick stänga ner msn för det krångla...stog nåt i stil med...Look like you?

Smålänning
7 883 Inlägg
25 mars 2008
Har en dator med fragmentvirus eller va fan de nu heter som står... Hårrdiskens filsystem är smittat... Min bror va dum nog att klicka på en sån...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
25 mars 2008
Freddeponken skrev:
Rallyhalle skrev:
Ksj skrev:

//Jacob

i röven?

nä i urin röret -.-
Senast redigerat av The_Mechanic (25 mars 2008)

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

566 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
Ksj skrev:

//Jacob

lol precis håller med..

3 650 Inlägg
25 mars 2008
81an skrev:
Kesler skrev:

Vet i fan..fick stänga ner msn för det krångla...stog nåt i stil med...Look like you?

jasså ok, har fått nåt sånt skit med msn, å då fukade burken oxå
Senast redigerat av Kesler (25 mars 2008)

4 299 Inlägg
25 mars 2008
The_Mechanic skrev:
Freddeponken skrev:
Rallyhalle skrev:

//Jacob

i röven?

nä i urin röret -.-

De får ni tolka hur ni vill wink

566 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
Kesler skrev:
81an skrev:
Kesler skrev:

jasså ok, har fått nåt sånt skit med msn, å då fukade burken oxå

Så länge inte ja har msn i gång så funkar allt..Får nog ta hem nån data kunnig kompis..för ja fattar nada..

DFFL
9 020 Inlägg
25 mars 2008
Skyll dig själv för fan...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Med.lem
3 759 Inlägg
25 mars 2008
Men ärligt, hur genomskinligt är det inte när man får en zippad fil som heter "Some hot XXX pix of me and my boyfrend" av typ bästa polaren som man vet inte är så hajj på datorer. Lr den där tråkiga tjejen i ens klass som alldrig annars skrivet nått till en....
+ att den skickas oftast i samma sekund som han loggar in, troligt.... njaa

Aja, jag kollar iallfall alltid namnet på filen innan jag tar imot den.

/David

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
25 mars 2008
Vad fan är de för fel på dig?
"Har lust och meja ner nästa datanörd ja ser med chevan!!!" - Vad fan är de för namn på en tråd!?

Du menar att alla som regelbundet sitter vid en dator är skyldig för din dumhet?
När du klickar på något så uppenbart så känner jag inte sympati för fem öre.

Eller det kanske är jag som är dum, självklart vill alla datoranvändare jävlas med just dig.

4 299 Inlägg
25 mars 2008
Känns som ett ypperligt tillfälle att visa detta...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59709/294438_lipq4g.jpg

Dom stog tydligen utanför Datamässan i Älvsjö när den va. Fick denna av min polare nämligen...
En del behöver verkligen byta hobby roll

Sök