3968
Sök

Tecken på att mätaren är backad?

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
29 mars 2008
Sluta gnälla så jävla mycket.

Jag skulle komma och hälsa på med yxan om jag hade köpt en bil som var backad men samtidigt hade jag backat den själv om jag hade kunskapen.

CASH IS KING!

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

ElectroRaggare
885 Inlägg
29 mars 2008
roxe skrev:
Sluta gnälla så jävla mycket.

Jag skulle komma och hälsa på med yxan om jag hade köpt en bil som var backad men samtidigt hade jag backat den själv om jag hade kunskapen.

CASH IS KING!

You read my mind big_smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

162 Inlägg
29 mars 2008
r-ted din jävla idiot. du föstör för andra och jag tycker att det är helt galet fel att backa mätaren.

14 Inlägg
29 mars 2008
bedrägeri och bedrägeri.. om man köper en importerad bil får man räkna med att mätarn är fifflad med..
dessutom kan man inte bli dömd för att skruva tillbaka mätare på bilar.. när man regbesiktar en importerad bil kollar besiktiningsmännen mätarställningen och för in det i protokollet även om de hittar en lapp under huven på bilen där det står att kamremen är bytt vid ett högre miltal än det som står på mätaren..

vissa tjänar pengar på det och de kommer förmodligen fortsätta göra det länge framöver..
neutral

Ditch The Bitch Let´s Go Ridin´

804 Inlägg
29 mars 2008
Sen finns där ju även tillfällen då det är passande att ändra mätaren, amatörbyggt fordon t.ex. Snyggt att ha lagt ner tusentals timmar på en bil, reggat in den som en -08, sen dras med att mätaren från bilen man byggde på stog på 30k mil när allt är "nytt".

Fortare än kvickt
241 Inlägg
29 mars 2008
fan vad löjligt detta är. vi snackar om en skruvad mätare men vissa verkar ju se det som rena våldtäkten... köp nya bilar om det är så fruktansvärt att bilen gått lite mer än den visar.

Akta lacken pappskalle!

Teddan
2 495 Inlägg
29 mars 2008
Ranta skrev:
r-ted din jävla idiot. du föstör för andra och jag tycker att det är helt galet fel att backa mätaren.

ja men du är ju oxå en idiot ...... bara för att du tycker att det är fel..

herregud man kan inte idiot förklara folk åt höger och vänster bara för man inte har samma åsikt.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Administratör
2 980 Inlägg
29 mars 2008
och då ni inte kan uppföra er och hålla er till topic låser jag tråden.

En kopp av den svarta såsen...

Sök