4219
Sök

ps utmaning

2 751 Inlägg
12 januari 2006
Vi kör lite wallpaper tävlingar!! Hadde vatt kul

Who Djaa bless no man curse

dARKiE
5 031 Inlägg
12 januari 2006
Hade vart skoj om någon av er kunde göra min Bmw svart och sätta på en "frontläpp från en ALPINA kanske cornsplitters :p eller annan front typ den från realcars hemsida smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

142 Inlägg
12 januari 2006
VolvoDanne skrev:
nån som vet nån ny utmaning, så man håller tråden vid liv big_smile

men du! jag väntar fortfarande på jas gripen plus cheva van! men medans jag väntar så filosofera jag lite över nån gammal jänkare + nått modernare! (lämnar resten fritt åt fantasi, kanske lättare att hitta bilder då?)

275 Inlägg
13 januari 2006
Trådstartare
Prankster skrev:
VolvoDanne skrev:

men du! jag väntar fortfarande på jas gripen plus cheva van! men medans jag väntar så filosofera jag lite över nån gammal jänkare + nått modernare! (lämnar resten fritt åt fantasi, kanske lättare att hitta bilder då?)

förlåt wink
jag ska fan försöka men det kommer nog inte bli en vacker syn tongue

vänta med spänning wink

264 Inlägg
13 januari 2006
Jag funderar på att sätta dit vita "viper ränder" på min bil skulle va kul att se hur det såg ut innan.
http://www.garaget.org/?car=14947&image=127165

Kolla gärna in mitt Swift Sport bygge!
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=316637

264 Inlägg
13 januari 2006
en kul bild hade varit kombinationen hemi cuda+nissan micra 87:a tongue

Kolla gärna in mitt Swift Sport bygge!
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=316637

2 751 Inlägg
13 januari 2006
RE: VolvoDanne "hur menar du, mer exakt?"

Asså vi gör en wallpaper av olika bilar...

2 751 Inlägg
13 januari 2006
tex som denna:...
http://img465.imageshack.us/img465/88/audirs411gq.jpg

275 Inlägg
15 januari 2006
Trådstartare
VolvoDanne skrev:
Prankster skrev:
VolvoDanne skrev:

förlåt wink
jag ska fan försöka men det kommer nog inte bli en vacker syn tongue

vänta med spänning wink

så nu kommer det du har vänta på... jag orkade inte fixa detalier tongue
http://i11.photobucket.com/albums/a176/dannnneee/gripen_19_1024x768copy.jpg

1 752 Inlägg
15 januari 2006
kan du inte göra nån riktigt snygg sportbilsihopslagning? typ Skyline me Supra?Honda NSX o nya GTO:n?nya Mustangen o en volvo 360?tongue O kanske en Smart o en GT3 kanske?big_smile bara lite förslag;)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Såld på Italienare
579 Inlägg
15 januari 2006
Smart goes Diablo wink

2 122 Inlägg
15 januari 2006
ta min bil o modda dit ett elakt kjolpaket tongue

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

126 Inlägg
15 januari 2006
Kalle_Ponken skrev:
kan du inte göra nån riktigt snygg sportbilsihopslagning? typ Skyline me Supra?Honda NSX o nya GTO:n?nya Mustangen o en volvo 360?tongue O kanske en Smart o en GT3 kanske?big_smile bara lite förslag;)

om du hade läst hela tråden så hade vi sparat på ett förslag ;D på en föregående sida finns en bild med en skyline/supra!

1 752 Inlägg
15 januari 2006
eftifo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

om du hade läst hela tråden så hade vi sparat på ett förslag ;D på en föregående sida finns en bild med en skyline/supra!

Ofan!tongue ledsen för det!
men orka läsa igenom allt!tonguebig_smile skulle villja se en Golf 2:a o en Fård GT40 kom jaa precis på...tongue

275 Inlägg
16 januari 2006
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
eftifo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

men orka läsa igenom allt!tonguebig_smile skulle villja se en Golf 2:a o en Fård GT40 kom jaa precis på...tongue

kan du komma på någon annan? tongue hittar inga bra bilder sad

1 752 Inlägg
16 januari 2006
VolvoDanne skrev:
Kalle_Ponken skrev:
eftifo skrev:

Okej...jaa ska se va jaa kan hitta på!wink va sägs om fård fiesta ihop med en Diablo sv?tongue en opel omega o en ny saab 95? Volvo PV o hond CRX? Amazon o saab 900? En mini cooper o en nissan 350z?o så nått me en Golf tvåa vore underbart me!;D där har du lite o välja o vraka ibland! hoppas att det blir lika snyggt som tidigare!;D

275 Inlägg
18 januari 2006
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
VolvoDanne skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Okej...jaa ska se va jaa kan hitta på!wink va sägs om fård fiesta ihop med en Diablo sv?tongue en opel omega o en ny saab 95? Volvo PV o hond CRX? Amazon o saab 900? En mini cooper o en nissan 350z?o så nått me en Golf tvåa vore underbart me!;D där har du lite o välja o vraka ibland! hoppas att det blir lika snyggt som tidigare!;D

hehe de var många ideer du hade där big_smile kan du inte säga två bilmodeller som är från 2000 och uppåt? wink

1 752 Inlägg
18 januari 2006
Klart jaa kan det:P Dodge RAM srt o en ferrari Enzo?big_smile  En evo8 o en BMW M6 kanske?big_smile En subaru impreza o en Volvo s60? Säj bara te om du vill ha fler förslag!wink

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
19 januari 2006
BMW M6 UTAN den "påhängda" bakluckan... Modda dit en som mer följer bilens linjer, den blir väldigt lik en P 911 då big_smile kan det vara nåt? Helst snett bakifrån och/eller från sidan (från sidan är nog inte så svårt)

/Mattias

Sök