LMM går inte SÖNDER, den luras av den utsläppta luften. Sedan beror det på hur grovt kalibrerat bränslesystemet är, vissa bilar verkar det bara höfta till lite lagom på och då kan det fungera bra. Andra bilar är det lite mer finlir och finess och då gillar inte bränsleboxen att det släpps ut luft för då sänder både LMM och lambdasonden signaler till boxen om att något är galet.
Och som sagt HOPPA ÖVER BUDGET FRÅN KINA. Alla bilar är värt något bättre....
Jag kör på JBR i 850in, funkar kanon. Har testat 2 "kina" dumpar, ingen av dom funkar bra. Dom läcker på tomgång och bilen känns bara slöare med skiten på, kör med JBR!
Kan fixa några olika märken till dig om du vill ha,vi säljer HKS, tial och racing pro dumpar,men även billigare som molli performance m.m. hojta till vid intresse eller prisförfrågan!
Tjenare. Tänkte höra om någon vet om hura man ser om man har en äkta greddy dump. Har en sådan som är i länken nedan och vill ha info då det står inget nr eller dylikt på den http://www.driftworks.com/forum/parts-s … valve.html
Det var en Type S
Mvh
Senast redigerat av TooS (3 mars 2013)
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Eller så köper man en som både pyser ut och släpper tillbaka in...en så kallad hybrid..så pyser det samtidigt som motorn får tillbaka den mätta luften....
Eller så köper man en som både pyser ut och släpper tillbaka in...en så kallad hybrid..så pyser det samtidigt som motorn får tillbaka den mätta luften....