3222
Sök

Projekt "Drömmen" Vectra B Special bilder sid 11!

Stekare
168 Inlägg
8 februari 2009
Längesen man kollade in här nu:P matte har du fixat nå bakljus m.m?

if the bass is too loud, your too week

505 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
Ekonomin har inte varit den bästa, och kommer troligtvis inte vara på ett litet tag, måste komma på fötter efter flytten...
Nya baklysen går fasiken inte få tag på de jag vill, men håller ett öga öppet hela tiden, dock så har jag skaffat mig basar, steg och letar ett skapligt framsystem till den.
Inredning har jag en svart (vanligt tyg) som ska i, men det finns en liiiiten chans att det skulle kunna bli en svart skinn inredning med lite flyt till sommaren:)

MVH Matte!

Calibra Turbo 4x4

74 Inlägg
5 mars 2009
Tjena!

Hur står det till med dej då? Åkte förbi ditt hus idag och Opeln såg lite översnöad ut big_smile Får bygga ett garage över den tongue

MVH

Björn!

505 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
Tjenare ZonFreak, hehe ja då såg du inte skadorna, den har stått under ett partytält och tältet har kolapsat, så det finns lite bucklor och repor lite här och där, kan ta lite bilder inom en snar framtid och lägga in här. Men försäkringen täcker det iaf, så jag ska bara höra av mig till Sandvikens Billackering så ska dom fixa den som ny igen:)

MVH Matte!

Calibra Turbo 4x4

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
5 mars 2009
Sån jävla osis tongue

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

74 Inlägg
6 mars 2009
Jaså fan va surt! jag funderade faktiskt varför du hade tagit bort det..

Jobbar du kvar på Sturnus?

505 Inlägg
14 mars 2009
Trådstartare
Yes, så är det.. Och ja, jag jobbar kvar där, får min lön så jag är nöjd:) Glad att ha ett jobb i dessa hårda tider tongue

MVH Matte!

Calibra Turbo 4x4

Sök