Ojoj, här var det en del skrivet, nu är man hemma i Sverige igen, kom hem och det var 21grader och sol i stockholm, tänkte det låter ju som en fin sommardag i sverige, men fasen heller. Det kändes faktist lite kyligt, tänk att man på en vecka kan bli så van med värmen, det har ju iofs varit extremt varmt på kreta nu dom här senaste dagarna vi var där, runt 37-40grader i skuggan:)
DennIs_VR, Tack tack!
ZonFreak, Jodå, det går ju utmärkt, den är på lack just nu och blir klar denna vecka som komma skall, sedan är det en del återmontering osv:)
meximus, Dragkroken kapade jag inte med rondell, utan bultarna som höll i själva kroken, jag ville gärna spara "dragkroksbalken" som kroken sitter i då jag tycker den ser ut att vara ett bra skydd om man blir påkörd bakifrån någon gång. Jag tror man skall montera ner hela den balken egentligen, men det skiter jag i
Det går säkert att lösa på något sätt med den där addonen och kroken, men jag ville ju inte ha kroken kvar heller så det var ju ett lätt beslut för mig, testa beställ den, annars kanske man får kapa ur liite liite grann i överkant på mittenhålet bara! Testar man aldrig får man inte heller något veta!
kimpan_90, Ja, jag tror det kommer bli riktigt fint med lite lack! Ja spänningen är hög nu, hoppas den blir lika fin som jag tänkt mig:) Annars så blir det ju till att fixa om till nästa sommar, denna bil är något jag tänkt ha kvar ett tag och bygga om lite från år till år.
Lindgren_, Ja det fårla vi hoppas! Men som jag nämnt tidigare, din vectra blir ju en av sveriges häftigaste vectra a, helt klart!
Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge! (eller kanske alltid)
MVH Matte!