2975
Sök

Tona framblinkers och dimljus?

338 Inlägg
3 april 2008
Trådstartare
Vad säger farbror blå och sbp om det? Finns ju fabrikstonade att köpa men dom kostar lite mer än en flaska toning tongue
Senast redigerat av chilibyte (3 april 2008)

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
3 april 2008
tonar du inte dom så att dom blir helt svarta så brukar d klara sig.. men toning av dimljus vet jag inte om d e så bra.. tror nästan färgen bränns bort!!

338 Inlägg
3 april 2008
Trådstartare
dieselknackare skrev:
tonar du inte dom så att dom blir helt svarta så brukar d klara sig.. men toning av dimljus vet jag inte om d e så bra.. tror nästan färgen bränns bort!!

Kan man inte tona dimljusen känns det meningslöst då jag ändå kommer ha kvar en vit fläck på kofångaren då tongue Man kanske får köpa sig riktiga svarta direkt istället då...

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
3 april 2008
chilibyte skrev:
dieselknackare skrev:

Kan man inte tona dimljusen känns det meningslöst då jag ändå kommer ha kvar en vit fläck på kofångaren då tongue Man kanske får köpa sig riktiga svarta direkt istället då...

du kan ju prova innan du köper riktigt!
kolla på gtiklubben där finns kanske till slau!!

15 Inlägg
26 april 2008
Vad är det för "flaska toning" ?

25 Inlägg
27 april 2008
finns det svarta dimljus??? har med tänkt tona mina själv nämligen...

338 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
tillwallin skrev:
Vad är det för "flaska toning" ?

En toningfärg för iaf bakljus på sprayflaska? Finns ju lite här och där.

_nicke_1987_ skrev:
finns det svarta dimljus??? har med tänkt tona mina själv nämligen...

Finns svarta dimljus att köpa till iaf Golf III...

15 Inlägg
30 april 2008
Tackar, jag testade, blev väll sådär. hamna lite skit i tyvärr men får väll duga. haha

Sök