Saab_Robin skrev:
Rallyhalle skrev:
UPDATE: Bilen gick igenom besiktning :D
Fick en X2:a på ena torkarbladet bara, och visst, han kan ha nämnt en hel del om rosten på bilen :rolleyes:
Men nu får den framföras på allmän väg iaf :) Så fort jag slutat skolan ska vi till Jula och köpa nya torkarblad. Och sen fortsätter vi med projektarbetet på bilen (baslådan).
//Jacob
härligt =D i väg och köp torakar blad nu =D blir det blid update snart
mvh robin
Det är köpt nu, och vi konstaterade att det blev en jävla skillnad :P
Vi får se när nästa ljudbyggesupdate kommer, vi har fått förlängd tid på projektarbetet :) Så det ska vara klart senast Vecka 14 istället för 8 :D Så vi kommer ta en helg ledigt nu, har varit rätt mycket meckande senaste tiden :P
Men jag ska vinterutrusta bilen lite bättre med extraljus etc, så bilder kommer nog ändå :)
Railow:Japp :D
Tyvärr kan man inte va allt för säker på de :/ Men förhoppningsvis går det bra för dig också :)
Nää, dom hittade lite mer rost såklart då han letade väldigt noga efter rost :P Men det va bara jättelite ytrost så det kommer fixas nån dag.
De kommer vi göra, dock blir det som sagt ett litet break över en helg nu så vi får vila ut lite :)
Men sen så ska vi köra igång igen :)
Funkiee:Hehe, nää du! Den förblir Rostrollan ett bra tag framöver :)
Japp, jäkligt skönt. Ska jobba lite på sportlovet och efter det kan jag sätta igång med Saaben så den blir hel och fin igen :)
//Jacob