3148
Sök

Inför: Vingåkraträffen 3 maj - Garaget & Realcar - [ANMÄL DIN BIL HÄR] OBS! Incheckningen börjar redan kl 07:00!

Åkeri ägare
226 Inlägg
11 april 2008
WeDo skrev:
Sista anmälningsdag ?

Annmäl dig Kan du så är det ju kanon skulle det skita sig av någon annledning så gör det nog inte så mycket kosta ju inget att ställa ut så bara in med din annmälan nu
Senast redigerat av cool blue (11 april 2008)

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

947 Inlägg
12 april 2008
Fick på mina nya lyktor i torsdags så nu blir de riktigt kul å få ställa ut tongue

3 390 Inlägg
12 april 2008
cool blue skrev:
WeDo skrev:
Sista anmälningsdag ?

Annmäl dig Kan du så är det ju kanon skulle det skita sig av någon annledning så gör det nog inte så mycket kosta ju inget att ställa ut så bara in med din annmälan nu

Joo, men dom kanske bara kan ta med ett X antal bilar... Inte så snällt att ta upp en plats och sen kanske skita i att komma då någon annan kanske kunde gjort det istället :S

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Administratör
11 915 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
Juste! Ni som ställer ut och vill ha Garaget-dekaler till bilen, bara komma och hämta i gorg-tältet. Kommer ha med mig alla möjliga färger och storlekar.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
13 april 2008
Ska nog försöka komma och kika, gästparkeringen är det den där gräsplätten dom brukar använda sig av när dom har marknad på slottet? Den som ligger innan realcar eller? Jag känner mig vilsen när ni säger att det finns en stor parkering intill då jag aldrig sett den wink Fast det kanske jag har om det är den gräsplätten cool

Aja, jag får väll parkera där man ska huvudsaken är att jag försöker komma smile

Racer
233 Inlägg
13 april 2008
E riktigt sugen på att ställa ut s2:an men värkar som att inte lådan hinner dit o jag jobbar den helgen.. tongue men kanske kommer förbi o tittar till en sväng..tongue

482 Inlägg
13 april 2008
Jag kommer upp å ställer ut smile
MVH Thimmy Modee

204 Inlägg
13 april 2008
Tribbe skrev:
Ska nog försöka komma och kika, gästparkeringen är det den där gräsplätten dom brukar använda sig av när dom har marknad på slottet? Den som ligger innan realcar eller? Jag känner mig vilsen när ni säger att det finns en stor parkering intill då jag aldrig sett den wink Fast det kanske jag har om det är den gräsplätten cool

Aja, jag får väll parkera där man ska huvudsaken är att jag försöker komma smile

Den "lilla" gräsplätten som du kallar det för ligger precis brevid Realcar och är numera fylld och vältad... Är nu för tiden en parkering för tradare så den fungerar nog som parkering till personbilar oxå... wink

"Tamdiu discendum est, quamdiu vivas"

3 390 Inlägg
13 april 2008
ViinikkaT5 skrev:
Woodpecker skrev:
ViinikkaT5 skrev:
Kom oxå med smile samåka med Woodpecker?

Givet att vi åker tillsammans det blev ju inte så på Street Meet!
Har du skaffat ny grill än??

Jag fick nya grillen idag så har monterat den idag me. wink Nee de vart ju ingen samåkning då. Men de får vi ta nu tycker jag. smile

Har letat runt men hittar ingen tråd eller liknande om smakörning till träffen från Örebro....

Någon som är sugen på att starta något kanske ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
13 april 2008
joacim77 skrev:
Tribbe skrev:

Den "lilla" gräsplätten som du kallar det för ligger precis brevid Realcar och är numera fylld och vältad... Är nu för tiden en parkering för tradare så den fungerar nog som parkering till personbilar oxå... wink

Ohh, har den varit det länge? Har åkt förbi där 1-2gånger per månad högst men känns ju som att man borde sett det big_smile

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
13 april 2008
WeDo skrev:
ViinikkaT5 skrev:
Woodpecker skrev:

Givet att vi åker tillsammans det blev ju inte så på Street Meet!
Har du skaffat ny grill än??

Jag fick nya grillen idag så har monterat den idag me. wink Nee de vart ju ingen samåkning då. Men de får vi ta nu tycker jag. smile

Har letat runt men hittar ingen tråd eller liknande om smakörning till träffen från Örebro....

hmm jag bor ju i Asker så.. men jag åker väl ner samtidigt som woodpecker iaf:)

The Black Ghost

SkenLaddRacing
159 Inlägg
13 april 2008
chrizz skrev:
Juste! Ni som ställer ut och vill ha Garaget-dekaler till bilen, bara komma och hämta i gorg-tältet. Kommer ha med mig alla möjliga färger och storlekar.

vad bra:D då kommer man och hämtar några då:)

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!

3 390 Inlägg
13 april 2008
Blev också utvald big_smile

3 390 Inlägg
13 april 2008
ViinikkaT5 skrev:
WeDo skrev:
ViinikkaT5 skrev:

hmm jag bor ju i Asker så.. men jag åker väl ner samtidigt som woodpecker iaf:)

Ok... jaaa, annars får man väl ta sig ner själv smile  Syns ju där nere vilket fall tongue

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
13 april 2008
Jag anmäler mig som frivillig fotograf!
Någon som vill ha lite bilder på sin pärla?

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
13 april 2008
Synd att det ligger helt åt helvete, hade ställt upp annars. hmm

3 295 Inlägg
13 april 2008
Fotografen_Micke skrev:
Jag anmäler mig som frivillig fotograf!
Någon som vill ha lite bilder på sin pärla?

Jagjagjagjag big_smilebig_smile är en kass fotograf så lite bilder vore sjyst!cool
BTW så är det peugeoten det handlar om.. du kan få ta på saaben oxå men tyvärr så står den i garaget så det blir nog inte så bra..roll
Senast redigerat av Slave_joe (14 april 2008)

Audiot ;)
195 Inlägg
14 april 2008
Min apelsin blev också utvald smile Så det blir väl ett besök smile

Mr.Speed
Audiot ;)

Racer
233 Inlägg
14 april 2008
Men ska man anmäla sig även om man inte vet säkert om man kan komma? jobbar den dagen men kan ha tur i vara ledig just då.. vet inte riktigt säkert för än dagen innan... ska man anmäla eller inte?

3 295 Inlägg
14 april 2008
anmäl... kommer du inte så kommer du inte..

Sök