kommer det finnas parkeringsmöjlighet för ej utställande bilar? har kollat igenom tåden lite snabbt nu o verkar som att det bara är utställare som ska dit jag vill ju bara dit o titta lite ju hehe
kommer det finnas parkeringsmöjlighet för ej utställande bilar? har kollat igenom tåden lite snabbt nu o verkar som att det bara är utställare som ska dit jag vill ju bara dit o titta lite ju hehe
Jadå! Det finns. Kom bara
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
jag kommer ställa ut oxå aldrig varit så långt upp med bilen ska bli kul en bit o köra men de ju halva nöjet :p Hoppas bara man hinner lacka färdigt all interiör
jag kommer ställa ut oxå aldrig varit så långt upp med bilen ska bli kul en bit o köra men de ju halva nöjet :p Hoppas bara man hinner lacka färdigt all interiör
många saab människor som kommer??? //S
Du har ju annars en saab träff 7 mil bort på kvällen sen om det inte räcker med saabar
många saab människor som kommer??? //S
Japp... Jag kommer också ställa ut...
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
ja det finns det.. stor med.
Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )