enligt mig är bmw 325 mycket bättre , går bättre, snyggare, dock dyrare att äga, varför undrar du just om 740 elelr bmw 325 är bättre, enligt mig en jäkligt dum fråga, Bmw Såklart hallå eller ??
Jämför man en Volvo och BMW av samma årsmodell så skulle jag nog valt BMW:n. Mest pga att det finns fler Volvo 740 än det finns BMW 325:or av samma årsmodell. Men vilken bil som är bäst? Troligen 740:in.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Har du två bilar att välja på eller funderar du över vilken modell som är roligast allmänt?
Köp ingen 740 GL/GLT/GLE med B230F/B230A/B230K
Tror det är lättare att hitta en fräsch Volvo 740 Turbo Intercooler till vettigt pris än en BMW 325 E30. Risken finns väl att båda bilmodellerna är sönderstylade och stenhårt körda. Så bäst att undvika säger jag.
men kan folk sluta säga att bmw är dyra bilar, blir så jävla förbannad. fel att skaffa er erfarenhet och bygga en bil av varje så får ni se att bmw e faan inge dyrare att bygga än en volvo jävel. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......................
men kan folk sluta säga att bmw är dyra bilar, blir så jävla förbannad. fel att skaffa er erfarenhet och bygga en bil av varje så får ni se att bmw e faan inge dyrare att bygga än en volvo jävel. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......................
Ja ja håller folk tror ännu på myten om att bmw är så dyrt o så vidare de stämde kankse på 80 talet. Jag har haft o har både bmw och volvo inte fan är volvo billigare i drift delar o försäkring inte
Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Ja ja håller folk tror ännu på myten om att bmw är så dyrt o så vidare de stämde kankse på 80 talet. Jag har haft o har både bmw och volvo inte fan är volvo billigare i drift delar o försäkring inte
ja precis va ja menar, och bmw drar mindre soppa men har lite bättre effekt på samma gång, de går inte ljuga om. även farsan håller me, han har haft en hel del volvo från 70-80talet fram till sent 90 tal, och är väl inne på bmw nr 7 nu tror ja och han kommer aldrig mer ha något annat än bmw,
samma me mej, ja har vuxit upp i garaget och varit me och hjälpt farsan i garaget så länge ja kan minnas och lärt mej av han och tagit åt mej av all info om alla olika bilar han har haft och även jag har blivit såld på bmw, dels för att dom INTE är dyrare än någon annan bil idag samt går väldigt bra för lite soppa och är jävligt snygga:D.
så kom igen folket, lämna de gamla 80talet nu så välkommnar vi er gärna in i 2000talet...