Någon som har lust att ge synpunkter på vad jag ska göra med min bil.Obs, ingen extrem styling och då menar jag kjolar och sånt utan snygga diskreta grejer. Bilderna är bra tråkiga det vet jag men tog dom precis när jagköpt bilen. Så fort vädret är bättre så ska jag ta massa nya kort.
Jag har sommarfälgar!17" från team dynamics.modellen hittar jag inte med dom ser ut som monza fast mörkt crome. Nedlackningen är inplanerad. Vinge tror jag faktiskt inte är aktuell, möjligtvis en från SAM.Funderar på att ta bort toningen för de ser fånigt ut med den tycker jag.Sedan kanske vita positionsljus?Vad tycker ni?Neon är uteslutet....Ingen illa om neon men i min bil kommer de inte passa.
Någon som har lust att ge synpunkter på vad jag ska göra med min bil.Obs, ingen extrem styling och då menar jag kjolar och sånt utan snygga diskreta grejer. Bilderna är bra tråkiga det vet jag men tog dom precis när jagköpt bilen. Så fort vädret är bättre så ska jag ta massa nya kort.
Fina 18" eller 19" fälgar o en sänkning! o kanske en lagom vinge! En bra början.. med tanke på att fälgarna gör vääldigt mycke på en bil!
Ja dragkoken har jag inte mycket nytta av men vi får se. Vad kostar det att tona rutorna?Om jag skulle göra de skulle de va mycket ljusare och bättre.Hur mycket kan en nedlackning kosta? Visst ja, ska antagligen lacka sommarfälgarna i mattsvart?vad tror ni om de?jag tror de skulle va snyggt!