3425
Sök

saab motor i en bmw!?!?!

bonntrimmare
655 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
jag hade tänkt o försöka få i en saab 9000 turbomotor i en bmw e30 touring-89 ...tror ne de kommer reta bmw o saab foket ??big_smile de hoppas jag iaf big_smile
Senast redigerat av BOLUND (8 april 2008)

blacken
8 april 2008
BOLUND skrev:
jag hade tänkt o försöka få i en saab 9000 turbomotor i en bmw e30 touring-89 ...tror ne de kommer reta bmw o saab foket ??big_smile de hoppas jag iaf big_smile

Tjaa, det är ett sätt att få lite fjutt på en BMW. big_smile

bonntrimmare
655 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
jaa precis big_smile o jag e ute efter o reta fölk me big_smile

5 198 Inlägg
8 april 2008
Inte vanära en saabmotor...

1 217 Inlägg
8 april 2008
Jag tycker det vore hel coolt:D Ska den besiktas med det också?

bonntrimmare
655 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
ne vi ska ge lite fjutt i bmwn big_smile....aa det hade jag hoppats big_smile

Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
322 Inlägg
8 april 2008
bmw:n kommer gå mkt snabbare:P

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
8 april 2008
BOLUND skrev:

Varför skulle det reta "Saab-folk" ??

Borde väl reta volvo-nissarna mer eftersom deras fina motorer ratas för en Saab-spis big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
8 april 2008
Kan inte någon bygga en Ferrari med en 3cyl-motor från en Daihatsu?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
221 Inlägg
8 april 2008
hahahaha fan vad töntigt o göra de lägga i en sämre motor?!! lägg ner de grabben!

3 113 Inlägg
8 april 2008
Mortalis skrev:
gnäll

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69539 cool

nee jag tycker det är kul med lite variation! tongue

Semper Fi

1 217 Inlägg
8 april 2008
motor_power skrev:
hahahaha fan vad töntigt o göra de lägga i en sämre motor?!! lägg ner de grabben!

Sämre? får han fatt i en gammal 318 så lär det ju knappast vara en sämre motor han byter till

1 161 Inlägg
8 april 2008
motor_power skrev:

på vilket vis ä den sämmre då kan man fundera?
ä man ute efter effekt så ä ju valet ganska bra för saab motorerna ä väl ganska lätta att skrämma upp om inte ja fattat fel?
visst inga fel på en BMW heller men saab motorn har den magiska turbon o de ä de få BMW som har..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
8 april 2008
Fan vad onödigt.... LOL på dig. Men om du vill reta folk så funkar det men om du vill åka snabbt så är det väl bara att trimma en 325 motor? men men. om du vill åka med en fyra o byta växellådor be my guest

Bmw osv..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
8 april 2008
__hogberg__ skrev:
motor_power skrev:

på vilket vis ä den sämmre då kan man fundera?
ä man ute efter effekt så ä ju valet ganska bra för saab motorerna ä väl ganska lätta att skrämma upp om inte ja fattat fel?
visst inga fel på en BMW heller men saab motorn har den magiska turbon o de ä de få BMW som har..

Ja jag har då aldrig hört om någon som fått för sig att turbo konventera en bmw motor i e30 iställe.. verkar ju helt absurt när man kan slänga i saab snurra roll

Bmw osv..

461 Inlägg
8 april 2008
de va ju en i bilsport för nått år sen som hade en volvo motor i en e30 så varför inte en saab motor! smile

159 Inlägg
8 april 2008
Åhh fördärva en bmw sad           wink

Hk is how hard you hit the wall, Nm is how far you take the wall whit you :)

blacken
8 april 2008
motor_power skrev:

Ähumm! Sämre motor? Hur många ABSOLUTA världsrekord i uthållighet har BMW spisen?? typ Talladega run..

huh?
10 427 Inlägg
8 april 2008
M@sken skrev:
de va ju en i bilsport för nått år sen som hade en volvo motor i en e30 så varför inte en saab motor! smile

Tror det motorutrymmet har varit med på lite bilder på SFRO-sidorna
senaste halvåret. Blir lite 'wtf!?' när man skummar igenom och kollar
bilden tongue

Sök