Någon som skulle vilja PS min volvo 940 turbo. det ända jag vill att någon skulle kunna göra om han/hon vill,. så skulle jag vilja ha på 19" R färlgar (VOLVO R) vita eller vanligt lackade splar inte så stor roll. men hellst vita:D
nån som vill modda min bil? de e bara ta nån bild som finns. skulle vilja se hur den ser ut kawagrön lr nån annan lite udda färg. sen kanske kjolpaket andra fälgar kanske nån vinge, ni får prova å kolla om ni hittar nå snygg.
Mvh kimme
PåG! Hittar dock inte bild jag önskar att modda = snett framifrån. Så det blir nått helt annat. efter 21.00 ikväll sätter jag igång.
Någon som skulle vilja PS min volvo 940 turbo. det ända jag vill att någon skulle kunna göra om han/hon vill,. så skulle jag vilja ha på 19" R färlgar (VOLVO R) vita eller vanligt lackade splar inte så stor roll. men hellst vita:D
Är ingen höjdare på PS så de vart inte speciellt bra men där har du dina r fälgar iaf, de vart väl ungefär 19".... en sänkning oxå då det passade in bra.
Ingen som har lust att sätta på ett par shyssta fälgar på min mercedes? Måste köpa nya nu när den är nylackad, så ere händer är fria, snyga fälgar, och några alternativ skulle inte sitta fel Tack på förhand.. mvh kimpa
tjena tänkte kolla om det finns ngn som skulle vilja prova att göra med min volvo 850 t.ex sänka den eller ngt annat roligt kanske byta lysen eller ngt annat ni får fria händer men försök gärna hålla den i original look... tack på förhand mvh Jimmy2
Sorry blev inte bättre än så här. fejkade iihop vita R fälgar..
Behöver hjälp med Att ändra färgen på bilen till Ocean race, samt fälgarna ska va vita samt det ska va 2 vita strippes som löper under listen! HJÄÄÄÄLPPPPP
Senast redigerat av SOLF1LM (13 januari 2008)
Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa
de vart ju snyggt ju.. om du vill å har tid kan du få göra en till men att du gör så färgen ser mer äkta ut för ja funderar på att lacka den så.. inge illa menat om den du gjorde den vart riktigt bra... tack...