Jag börjar leka lite med din bil, och blir det bra så laddar jag upp den på forumet
Så vart den, blev inte nöjd överhuvudtaget. Men jag sa ju att det skulle bli en bild så här är den. Enda jag kan vara lite nöjd över är att jag fick modda om baken på henne för att få det passa ihop med fälgar och sänkningen. Men som sagt, inte nöjd överhuvudtaget med något.
Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri! www.garaget.org/Triton
Hej allihopa!! Jag har nyss skaffat Photoshop cs2.. Men de e väldigt svårt att lära sig. Jag skulle gärna vilja ha lite hjälp me t.ex att byta fälgar.. Hoppas verkligen att någon hör av sig till mig! Mvh larsson93
Skulle någon kunna använda PS och få på en focus ST front på min focus? Har tyvärr ingen jätte bra bild att arbeta med men det finns 2 i mitt galleri.
Tack på förhand!
Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......
De dumma är att ja heter Andreé, då blir det Andreé CP
Tack för bilden
Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......
skulle vara väldigt tacksam om någon kan göra detta har nämnligen planer på att lacka den så.
Närmare än så här kom jag inte. Hoppas ändå du ser hur f*n det kan se ut. :-) (Sen hade jag inte den blekaste vart på hela bilen A-stolpen satt, så jag googla fram till detta)..
skulle vara väldigt tacksam om någon kan göra detta har nämnligen planer på att lacka den så.
Närmare än så här kom jag inte. Hoppas ändå du ser hur f*n det kan se ut. :-) (Sen hade jag inte den blekaste vart på hela bilen A-stolpen satt, så jag googla fram till detta)..