Någon som har lust att sänka min bil, tona rutorna runt om, lite ljusare framtill och måla backspegeln i samma färg som bilen och ev andra fälgar som kan tänkas passa?
Kan någon tona mina bakljus så jag ser hur det skulle bli med mörktoning ni får göra fler olika mörktoningar. Har köpt toningsspray men vet inte hur det kommer se ut så om någon kan photoshopa så skulle det vara jättebra.. Tona även den mittersta röda bromsljuset på bakluckan
Finns det någon som kan montera Foose Nitrous Grey fälgar på min Olds? Bilder på bilen finns på min sida och bilder på fälgarna kan man låna här: http://www.garaget.org/?car=80866
Föresten, kan du testa o lacka bilen kritvit o sen svarta fälgar med polerad kant ist om du har tid? Men behålla toningen. Funderar på lite färgval till bilen Tack åter igen. Vic
Tack!
Här é ett förslag så länge, jobbar på med din bil. Fyller på efter hand.
Kan någon tona mina bakljus så jag ser hur det skulle bli med mörktoning ni får göra fler olika mörktoningar. Har köpt toningsspray men vet inte hur det kommer se ut så om någon kan photoshopa så skulle det vara jättebra.. Tona även den mittersta röda bromsljuset på bakluckan