Någon som har lust att pröva att göra min 850 till cab? Har alltid funderat på hur dom skulle se ut nercabbade. Även lite fetare fälgar Bilder finns i mitt galleri.
Snälla finns den nån god själ som kan fixa min bil i Audi röd eller mörk röd , har ingen erfarenhet av ps själv, bilen ska på lack snart o kan inte hålla mig till dess så finns det nån som kan lägga lite tid på att få bilen o se röd ut som Audi Rs6 eller snarare sagt mörkröd runt om o skulle ni ha lite tid så släng på svart färg på taket ink A och C stolpen o lite solfilm. kan nöja mig med bara röd oxå snälla gött folk nån där ute kan vara lite snäll o göra det åt mig snälla
Tack på förhand /Rawad
en bild bara behövs inte att göra alla välj själva en som passar er bäst
får va den fin röda färgen eller kom själv med förslag då
Snälla finns den nån god själ som kan fixa min bil i Audi röd eller mörk röd , har ingen erfarenhet av ps själv, bilen ska på lack snart o kan inte hålla mig till dess så finns det nån som kan lägga lite tid på att få bilen o se röd ut som Audi Rs6 eller snarare sagt mörkröd runt om o skulle ni ha lite tid så släng på svart färg på taket ink A och C stolpen o lite solfilm. kan nöja mig med bara röd oxå snälla gött folk nån där ute kan vara lite snäll o göra det åt mig snälla
Tack på förhand /Rawad
Såg att ingen hade försökt hjälpa dig. Dock sitter jag med ne Mini PC utan mus så resultatet kanske inte blev så super men hoppas de dög..
tja nån som har lust att göra om min 850 lite med annan front och däck? även lack om de funkar bra. blev ju rätt bra på 740in när jag lämna in den här.
finns det någon rastlös själ som kan hjälpa mig????vill kolla hur min bil ser ut med ett mörkt kjol paket!!!kolfiber eller svart lack!!!!!är tacksam för all hjälp,är totalt värdelös på photoshop ...MVH sebbe
finns det någon rastlös själ som kan hjälpa mig????vill kolla hur min bil ser ut med ett mörkt kjol paket!!!kolfiber eller svart lack!!!!!är tacksam för all hjälp,är totalt värdelös på photoshop ...MVH sebbe
Här kommer en snabb mod på en Mondeo. Med svart färg.
En Ford Mondeo med ett svart spoiler kit till "sebbe666"
Ok, så en svart bil med silver spoiler kit. Något annat
ja, mattsvart med ett litet kjolpaket, inga värre grejer! kanske nån snygg dekor som går från nedre del av framskärm upp bak mot taket givetvis den i silver också.. tänkte ha mattsvart/silver tema på bilen om ett tag.
Ok, så en svart bil med silver spoiler kit. Något annat
ja, mattsvart med ett litet kjolpaket, inga värre grejer! kanske nån snygg dekor som går från nedre del av framskärm upp bak mot taket givetvis den i silver också.. tänkte ha mattsvart/silver tema på bilen om ett tag.
Ok men tyvärr hinner jag inte göra någon dekor just nu. Här är början iallafall.
haha, ja de var ju också ett sätt. Menade dock hela bilen mattsvart och bara nedre läppen fram + bak och sidokjolarna i silver. Å så ska ju X-ljusen sitta kvar Men nu vet ja på ett ungefär hur de blir iaf.
tack så mycket, den blev bättre i mattsvarta färgen men frontkjolen ser mer ut som 850 och kjolarna i sig var lite för extrema/stora! Men färgen är ja riktigt nöjd över!