Går i fälgbytartankar till nästa säsong, funderat lite på vad man vill ha för fälgar på bilen.
Denna fälg har jag funderat lite på, den som är förstorad mitt på bilden
Bild på bilen, hoppas den duger
Bilden från gummihusets sida säger ju inte så mycket om hur det blir. Så jag undrar om någon som har tid och lust att fixa på dessa fälgarna på min bil i photoshop? Om någon har någon annan idé om vilka andra fälgar som kan tänkas passa så får ni gärna photoshop:a på dem med
Skulle vilja se hur min bil skulle se ut med lite annan färg på fälgarna och även en nedlackning. Så om någon kunnig och snäll själ skulle kunna hjälpa mig med det så skulle jag vara djupt tacksam!
Jag skulle som sagt vilja se hur det ser ut med nedlackade kjolar och mörkt antrasitgrå fälgar med blå "räjsingrand"! Självklart även centrumet i samma blå som bilen.
Tack på förhand!
Mvh/ Pernu
PS: Vill ni ha bilden med bättre upplösning för bättre resultat så är det bara PM:a. DS.
Har en mod till som jag är sugen på att göra, men vill se hur det ser ut först. Alla vita paneler vill jag ha i kolfiber, om detta är möjligt att fixa med PS vet jag inte dock.
tjenare, jag har nyligen köpt mig en till bil som jag ska börja pilla med. och jag är sugen på att se den med en kolfiber huv, om nån kan hjälpa mig med det.
tjenare, jag har nyligen köpt mig en till bil som jag ska börja pilla med. och jag är sugen på att se den med en kolfiber huv, om nån kan hjälpa mig med det.