Har ett litet tips till alla som redigerar mobilbilder åt folk. Dom ser ju oftast lite sunkiga och inte helt klara ut. innan ni börjar redigera den åt folk så höj kontrasten lite. det gör grymt mycket för att det ska se bättre ut:) kan visa ett exempel. dock inte så JÄTTE dålig bild från början men det syns lite iaf:) om ni kollar på omgivningen som målnen osv:) ett tips då det blir mycket bättre bilder tycker jag!
Har ett litet tips till alla som redigerar mobilbilder åt folk. Dom ser ju oftast lite sunkiga och inte helt klara ut. innan ni börjar redigera den åt folk så höj kontrasten lite. det gör grymt mycket för att det ska se bättre ut:) kan visa ett exempel. dock inte så JÄTTE dålig bild från början men det syns lite iaf:) om ni kollar på omgivningen som målnen osv:) ett tips då det blir mycket bättre bilder tycker jag!
någon som kanske vill hjälpa mig att byta färg på grillen i mitten och även i mitten under stora grillen gallret ska vara samma vit som bilen och chrome ramarna ska vara samma svarta som grillen är nu och audi ringarna i samma svart om ni förstår hur jag menar?
haha japp tackar för det. ser lite hur det skulle bli. har lämnat in allt på lack i dag och får det i morgon eller torsdag ska lacka lysena själv nu i dag så det blir gjort sen åker "quattro" märket bort.
Nu är detta ju inte direkt tillhörande bil:P men finns ju kunniga photoshoppare här så behöver er hjälp Håller på och gör en hemsida till en person och skulle behöva att hon klippas ut så man kan använda henne på tex en header, transperant bakgrund (.PNG med)
nån som kan hjälpa mig med att ändra färg på kjolpaketet på min bil? e tänkt att jag ska lacka om det om några veckor och behöver lite tips å ideer på vad som kan passa..