Ok SWIPPO, här kommer dina svarta fälgar på din snygga saab! Jag kunde inte låta bli att ge den en lite sänkning och sen fixade jag till färgerna på bilden oxå.. hoppas du blir nöjd,,, svarta fälgar äger by the way! spana in mina... Måste erkänna att det kliade i fingrarna att göra mer med din bil men men,,, nästa gång
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:D
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
PLZ är det ingen som kan hjälpa mig me min gula bubbla skulle vilja se hur den ser ut i alu fälgar typ nå 5ekrade + nån snygg bildekor i svart kange tribes eller flames kange
Hej jag undrar om ngn kan ta sig an uppdraget och göra en lite flashigare lack till min bil, nu när man börjat få ihop lite pengar så det börjar närma sig lack lite smått ... skulle villja ha denna variant på min bil, dock med rak vit linje som följer efter bilens linjer, bilder finns på mitt garaget. (även att det röda och det svarta följer den vitas linje) hoppas jag uttryckt mig nog klart...
Hej jag undrar om ngn kan ta sig an uppdraget och göra en lite flashigare lack till min bil, nu när man börjat få ihop lite pengar så det börjar närma sig lack lite smått ...http://i75.photobucket.com/albums/i318/ … 847652.jpg skulle villja ha denna variant på min bil, dock med rak vit linje som följer efter bilens linjer, bilder finns på mitt garaget. (även att det röda och det svarta följer den vitas linje) hoppas jag uttryckt mig nog klart...