nån som har lust att modda till mitt nya åk lite? funderar på hur det skulle se ut med vita fälgar, även hur det skulle se ut med de mångekrade x40 fälgarna som ligger till vänster: http://www.abc-annons.se/foto/1266825929.jpg
detta är då min bil som den ser ut just nu.
funderar lite på vilka fälgar som skulle kunna passa på vintersulorna sedan. har inga alls just nu. har någon förslag så visa gärna.
sammanfattning. kan någon visa hur den skulle se ut med de fälgarna som är nu fast vita. samt, hur skulle den se ut med volvo fälgarna/motsv och vilka andra fälgar skulle kunna se hyfsat ut till vintern (budgetfälgar men helst inte plåt)
Planerar en förändring på min Skoda men behöver lite hjälp från en photoshopare! Vill ha svar motorhuv men kan inte bestämma mig: 1A svart mat hel huv 1B svart mat en del - från grillens ytter kant/hörn till A-stoplen
2A svart blank hel huv 2B svart blank en del - från grillens ytter kant/hörn till A-stoplen
Är i valet och kvalet mellan devileyes eller angelseyes, båda svarta. Nån som känner sej pigg på att ta sej an denna bilden och se hur det kunde se ut?
Är i valet och kvalet mellan devileyes eller angelseyes, båda svarta. Nån som känner sej pigg på att ta sej an denna bilden och se hur det kunde se ut?
Planerar en förändring på min Skoda men behöver lite hjälp från en photoshopare! Vill ha svar motorhuv men kan inte bestämma mig: 1A svart mat hel huv 1B svart mat en del - från grillens ytter kant/hörn till A-stoplen
2A svart blank hel huv 2B svart blank en del - från grillens ytter kant/hörn till A-stoplen