Hade tänkt att köpa mig en audi a4 b7 avant s-line quattro och har ett par Audi rotor 18 tum fälgar. Skulle vilja se hur de ser ut på. Har dock ingen bild på den men den är svart, tonade rutor från b stolparna och s-line då.
Någon som vill hjälpa mig men en eller 2 saker. Skulle vilja se hur det ser ut med att plastidipa dessa fälgar och grillen.
Och sen gärna när sommar fälgarna kommer på, har Audi rotor 18x8 och då gärna med svart grill och vindavvisare. Det är 17'' som sitter på där på bilden.
Tjena nån som är sugen att hjälpa till med en Ford Galaxie 67a
Den blåa är den som ska photoshopas Den beige vill jag ha färgen från. Allt crome på den blåa ska va svart el mörkgrå (stötfångare samt runt alla rutlister)
Även med o utan röktonade rutor Fälgarna som dom är, och svart el mörkgråa eller vad ni tycker skulle passa
Behövs bättre bilder är Steve Allens galaxie 67 och Ringbrothers Recoil bra sökord
Jag är helt ny på Garaget (idag), och jag kan heller inget som Photoshop och vad det behövs för typ av bilder, så nu är jag kanske helt ute och cyklar. Men om någon kunde hjälpa mig genom att sätta de här fälgarna på den här röda P1800S (inte min på bilden, men jag har en likadan) så vore jag väldigt tacksam:
Jag är helt ny på Garaget (idag), och jag kan heller inget som Photoshop och vad det behövs för typ av bilder, så nu är jag kanske helt ute och cyklar. Men om någon kunde hjälpa mig genom att sätta de här fälgarna på den här röda P1800S (inte min på bilden, men jag har en likadan) så vore jag väldigt tacksam:
Någon Som kan Photoshopa Min fälg fram Blanksvart och spegelkåpan med på första bilden. På andra bilden som det står torsdag ska spegelkåpan endast bli svart https://imgur.com/a/dCwJw
Någon Som kan Photoshopa Min fälg fram Blanksvart och spegelkåpan med på första bilden. På andra bilden som det står torsdag ska spegelkåpan endast bli svart https://imgur.com/a/dCwJw
Någon som kan photoshopa 945 skuffhandtag och skål för nummerplåt till 245an samt tabort 245 handtaget och låskolv. Gärna plaserad mitt på luckan eller så handtager är 2-3cm under rutan.
Tack på förhand
En får va som en ä, när en int ble som en skull =)
Någon som kan photoshopa 945 skuffhandtag och skål för nummerplåt till 245an samt tabort 245 handtaget och låskolv. Gärna plaserad mitt på luckan eller så handtager är 2-3cm under rutan.