ni kan gärna göra om min v40?? den bilden i mitten. om ni kan så vill ja ha den helt svart i bilens lack även lister mm. mörka glas och svarta fälgar ?? och v40 vinge dock dne lite högre ?
någon som kanske kan hjälp mig modifiera min bil lite? ska byta bakljus o toning främst o fälgar också.. kan ju adda mig på msn westberg-fotboll@hot... är verkligen inge bra på att ladda upp bilder.
Hej alla PS proffs:) undrar om ngn har lust att försöka snygga till baken på min probe? tycker den ser sååå tråkigt ut och kommer inte på ngn bra ide gör vad ni vill...det jag har funderat på är att plocka bort vingen och tona alla lampor där bak? ngn som har lite tid över att trixxa ihop det kanske?
Det räcker med att plocka av kundvagnshandtaget (vingen) bak så är bilen fin sen. Dom lyckades bra med det längre ner såg jag nu. Men skippa japsdämparen. Dom har det namnet av ett skäl.. Passar inte på jänkare.. Snygg bil i vilket fall!
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
fritt fran får nån att leka lite med min också.. gärna andra fälger och bredare skärmar å anna färg. eler gör vad ni nu kännder för.. kan va kul å se vad man kan göra..
Hejsan! Denna traden verkar ju skoj Vet inte om en hundkoja varit uppe har innan men jag tankte lacka om denna nar jag kommer hem till Sverige i April och vet inte riktigt vilken farg jag vill ha. Inte dem vanliga fargerna som "british racing green" eller rod eller nat utan nanting som skiljer sig fran mangden. Hade varit kul att se nagra snygga bilder!
Hejsan! Denna traden verkar ju skoj Vet inte om en hundkoja varit uppe har innan men jag tankte lacka om denna nar jag kommer hem till Sverige i April och vet inte riktigt vilken farg jag vill ha. Inte dem vanliga fargerna som "british racing green" eller rod eller nat utan nanting som skiljer sig fran mangden. Hade varit kul att se nagra snygga bilder!