Jag äger en Navigon PNA 7000T funkar utmärkt! visst ibland väljer den lite konstiga vägar i städer men jag är helnöjd med den! varnar för fartkameror också och vid överskriden hastighet!
Har en Tomtom One (v3) i jobbet och den har funkat kalasbra!! Har åkt på måååååånga dåliga skogsvägar och den har aldrig nånsin krånglat. Den vet ta mig fan vilken jävla stig som helst
Den har dessutom vunnit priser för att den är bäst
kolla blaupunkten som finns på www.xtremt.se den e riktigt grymmt, annars kör jag själv med en 1700krs garmin från mediamarkt som jag är ruskigt nöjd med
Fakta:"En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."
Skulle säga Garmin, riktigt enkla att hantera m.m. På vattnet är Garmin det enda som gäller för min del i gpsväg. Har dock inte använt i bil men det som skiljer är väll bara utformning, vattenskydd, kartorna samt några funktioner... Men det viktigaste är att du tycker att den är lätt att hantera så gå och pilla lite innan du köper.
Har en Tomtom One (v3) i jobbet och den har funkat kalasbra!! Har åkt på måååååånga dåliga skogsvägar och den har aldrig nånsin krånglat. Den vet ta mig fan vilken jävla stig som helst
Den har dessutom vunnit priser för att den är bäst
Fast tyvärr så känner den ju inte till en stor fyrfilig 100 väg i norge (vet att det har funnits ett tag också) Annars så har inte jag heller haft problem med min
Kanske kan låna tråden lite och kolla om nån har ett tips på en liten fartkameravarnare med hastighetsvisning (egentligen bara det jag vill ha, blir ju ingen sport om man varnas om kameror ) med lite neutral design?