3224
Sök

Jävla Utsugande Sossar!!!

1 453 Inlägg
15 februari 2006
Founder skrev:
Jag menar absolut inte att man ska stoppa invandringen, jag är själv inte helt svensk så jag har absolut inget emot att hjälpa människor som är av nöd. MEN jag tycker att man kan göra mycket mer för att förbättra läget i de länder som folk flyr ifrån. FN, EU, Sverige måste se till att göra något åt länderna som har det så dåligt att folk flyr ifrån dem.

Hmmm...du menar alltså att vi svenskar inte vill hjälpa människor i nöd? Nu förstår jag inte riktigt, vad menar du egentligen?

12 086 Inlägg
15 februari 2006
Vill bara uttrycka mina känslor för Vänstersidan igen.. "¤#¤&%/#¤&%!

1 414 Inlägg
15 februari 2006
sveddan skrev:
Founder skrev:
Jag menar absolut inte att man ska stoppa invandringen, jag är själv inte helt svensk så jag har absolut inget emot att hjälpa människor som är av nöd. MEN jag tycker att man kan göra mycket mer för att förbättra läget i de länder som folk flyr ifrån. FN, EU, Sverige måste se till att göra något åt länderna som har det så dåligt att folk flyr ifrån dem.

Hmmm...du menar alltså att vi svenskar inte vill hjälpa människor i nöd? Nu förstår jag inte riktigt, vad menar du egentligen?

Skrev jag att vi inte gör det? NEJ. Vad jag menar är att vi inte försöker göra något åt själva problemet med att folket kommer hit. Istället för att BARA ta in alla hit så borde man göra något åt saken till varför dom flyr! Ingen människa ska behöva vara rädd i sitt eget land... ingen människa ska behöva vara rädd någonstans...

How do you solve a problem, fix the source of the problem not just take care of its outcome...
Senast redigerat av Founder (15 februari 2006)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Sök