Jag håller fullständigt med dig, min bil steg 800:- i år jämfört med förra året Tur är att man slipper väg-tullarna i alla fall
Jag skulle vilja veta vart alla pengar går som vi svenskar betalar i vägavgifter och bilskatter... men det kan nog ingen svara på, kanske görans nya lyxvilla med tomt på x antal hektar...
in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Jag har fått 19 år gratis tadnvård, 20 år gratis sjukvård, 12 års gratis skolgång, barnbidrag, studiebidrag, lagade vägar, gatubelysning osv osv osv. Känner att jag kan betala den skatt jag betalar och lite till för det.
I alla fall jag klagar inte på själva tanken att betala skatt!! Tycker bara det vore bättre om åtminstone 5% gick till något vettigt...
Mycke bra sagt, klart att det byggs lite nya vägar och en del förbättras. Inge snack om den saken. Men det skulle kunna hända mycke mer för samma summa.
Nåt som suger mycket pengar är alla arbetslösa som går hemma och inte vill ha nåt jobb. Klart som fan att man inte vill ha nåt jobb när man får så pass betalt ändå, höj kraven på arbetslösa och sänk a-kassan.
I alla fall jag klagar inte på själva tanken att betala skatt!! Tycker bara det vore bättre om åtminstone 5% gick till något vettigt...
Mycke bra sagt, klart att det byggs lite nya vägar och en del förbättras. Inge snack om den saken. Men det skulle kunna hända mycke mer för samma summa.
Är du medveten om hur mycket vi betalar till EU? Och hur lite av det vi får tillbaks?
Är du medveten om hur mycket vi betalar till EU? Och hur lite av det vi får tillbaks?
Ja. Har inte sagt att det skulle vara bättre heller. Dock är jag för ett EU medlemskap.
Nåt som suger mycket pengar är alla arbetslösa som går hemma och inte vill ha nåt jobb. Klart som fan att man inte vill ha nåt jobb när man får så pass betalt ändå, höj kraven på arbetslösa och sänk a-kassan.
Sossarna var jävligt bra så länge de hade egen majoritet tycker jag. Det är de där jävla miljöpartisterna som man ska skylla på! Fy i helvete vilka jävla idioter.
Sossarna var jävligt bra så länge de hade egen majoritet tycker jag. Det är de där jävla miljöpartisterna som man ska skylla på! Fy i helvete vilka jävla idioter.
Där har du en poäng, dessa jävlar...fyfan,blir sur bara av att tänka på dessa människor...mycket "ont" kommer ju faktiskt från dem...
Så sant så sant. Får hoppas på att Vänstern, miljöpartiet, Fi och vad dom andra nya nu heter bara snor röstar av varandara och tar ut sig själva helt enkelt
Ja. Har inte sagt att det skulle vara bättre heller. Dock är jag för ett EU medlemskap.
Då vet du att mycket skattepengar försvinner ut ur Sverige och inte lika mycket kommer tillbaka?