4491
Sök

Utbildning?

231 Inlägg
12 mars 2006
Maizer skrev:
Media är ju halv-esteterna! haha big_smile

Haha ja kanske det. (Jag hade tänkt söka en estetutbildning, drama eller bild. Men ångrade mig, ansåg mig inte tillräkligt bra)

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul

53 Inlägg
12 mars 2006
Gick 3årig svetsutbildning och jobbade som det ett tag Men har bytt bransch nu o kör Grävmaskin. Tog förarbevisen i vintras på alla jordförflyttande maskiner! Håller även på med C och sen E kortet

House/Trance diggare
287 Inlägg
12 mars 2006
Sista terminen på Elprogrammet/Elteknik.
Sen blir de väl nåt kneg, kanske studier efter ett tag om man hittar nåt som passar =]

"A Johlsson"
302 Inlägg
12 mars 2006
Hela grunden, sedan Fordon med inriktning Personbilar plus extra kurser i webbdesign, programmering och datakunskap. Och nu jobbar man som vaktmästare på ett Sjukhus, bortkastat? Än så länge ja, men jag är en trött en, bara pengarna rullar in till Goffarna mina så.. =p

3 295 Inlägg
12 mars 2006
utbildad Personbils Mekaniker, jobbar nu som Lastbilsmekaniker På Volvo...

914 Inlägg
12 mars 2006
Industri med mycket inrikting på skärande bearbetning. Första året i skolan ingick även industri el och pneumatik.  Sedan dess diverse små kurser som hör jobbet till.

114 Inlägg
13 mars 2006
Transport gymnasiet i svalöv (skåne län)
Utbildad till lastbils chuafför
Jobbar som lastbils chaffis på schenker åkeri

260 Inlägg
13 mars 2006
3 år, Hotell & Restaurang

jobbar som kock

styling har egentligen bara med pengar att göra.

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
13 mars 2006
låg å mellanstadiet, lite av högstadiet lite IV å sen tröttna jag helt... smile

719 Inlägg
13 mars 2006
Samhälls ekonomi gick jag. Dock bara för att det var det ända som fanns i samband med innebandy fast det har jag slutat med nu efter gymnasiet. känns inte som jag vill jobba med redovisning vilket gör att den linjen inte gav mig så mkt mer än vänner. Nah är alltid bra att kunna lite om ekonomi.

Nu ska ja jobba nåt år och komma på vad jag vill göra.

live free, die young.

1 436 Inlägg
13 mars 2006
År2 Teknik/IT

Ska bli intressant och se om man kan dra nytta av utbildningen eller om det bara är en inkörsport till ännu mer studier.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

18 Inlägg
13 mars 2006
sista året på fordonsprogrammet med inrikting karosseri.

/ Henkan--200sx--

911 Inlägg
17 mars 2006
Gick EL första året, Bytte till Fordon och kommer inte byta till nått annat tongue ska bli bilmek

pic up the phone, wazzzaaa

blyfot
117 Inlägg
17 mars 2006
låg mellan högstadie sen 3 år på Fordonsteknik..jobbar numera på Toyota

2 123 Inlägg
17 mars 2006
Förhoppningsvis
* Flygteknik Technical Training 3 år Gymnasie
* Flygteknik Technical Training 1 år Universitet
* Komvux (Fysik B, Matte C, Engelska B)
* Pilotskola i Skåne ^^

Team Leader@Gallaher Snus AB
58 Inlägg
18 mars 2006
Scysst! Har vi en (framtida) pilot ibland oss smile

När man talar om pilot-trollen så blev min tvilling antagen till Oxford nyligen. Det enda han behöver nu är 1.000.000 SEK smile)))

X=(Mazda+7)/R

2 123 Inlägg
18 mars 2006
Haha smile Kanske blir USA också om Lånen räcker till smile Men skåne är en fin skola, Bland de bäst ryktade faktiskt ^^ smile

Esc Racing
98 Inlägg
18 mars 2006
Special Bygg Utbildning i samarbete me peab jm och ncc rönninge gymnasium

Esc Racing See You On The Streets Mvh//Ballen
Support Brillko Racing
Super Sonic
King Of The Streets

Team Leader@Gallaher Snus AB
58 Inlägg
18 mars 2006
Svenska pilottester är strängare än dom i t.ex. england, av den anledningen att man måste genomgå samma tester som alla JAS-piloter gör här i sverige. Det lite sura är ju att man bara har "one shot". Man får aldrig komma tillbaka och testa om sig om man kör på ett test för trafikpilot (sa brorsan iaf).
Senast redigerat av Frans (18 mars 2006)

X=(Mazda+7)/R

524 Inlägg
18 mars 2006
Går natur, sen ska jag söka till civilingenjör eller högskoleingenjör på LiTH inom maskinteknik tror jag.
Senast redigerat av GrebyAxel (18 mars 2006)

Sök