3289
Sök

Utbildning?

412 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
Vart lite sugen och veta vad allt folk har för utbildning?
Vad gick ni i gymnaiset?
Utöver gymnasie?
Hur många år gick ni skola?

1 231 Inlägg
5 januari 2006
For och plugga i Houston, TX ett år och går därför mitt sista år på gymnasiet nu (ett år försenat med andra ord)

Sen blir det väl att plugga på högskola/universitet i Sverige eller utomlands. Har funderat på Luleå tekniska...

Mitt projekt: Evo III

Besserwisser
312 Inlägg
5 januari 2006
Industri på gymnasiet, sen fick det räcka smile

Fredrik, Laxå

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
5 januari 2006
energiprogrammet/fartygsteknisk med maskininriktning 3år

Maizer
5 januari 2006
Flygteknik technical training:)

Billackerare
737 Inlägg
5 januari 2006
Gick samhälls vetenskapliga programmet och tog studenten -99.. gick ut med 13 IG. Antar att jag var sämst i kommunen..

Efter stenhård McDonald´s utbildning och 2 hårda år på restaurangen hoppade jag på en plåtslagar utbildning och hamnade senare på en billackerings firma. Där är jag än idag.. 3 år senare. Fast anställd och med "license to handle a lackspruta". big_smile

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Piratpartiet
339 Inlägg
6 mars 2006
Går NV nu, har sökt jobb på kärnkraftverket i forsmark och ringhals men om jag inte får där kanske jag söker in till KTH och läser reaktorfysik där.

Miklen
7 mars 2006
3 Meningslösa år på El/Data.. Pluggar nu yrkesförberedande, datorsäkerhet/nätverksteknik

Scania arbetare
364 Inlägg
7 mars 2006
3 år vvs programet luleå.. men jobbar nu som svetsare på Ferruform

Audiholic!

163 Inlägg
7 mars 2006
går sista året på Fordons programmet i övik och ska gå polishögskola sen big_smile

137 Inlägg
8 mars 2006
Jag gick el med Automationsinriktning...

Brake em' down like a shotgun !!!

Evolution
1 627 Inlägg
8 mars 2006
fordonsprogramet sista året

Fäll ner pungen och landa

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
8 mars 2006
Lone Star skrev:
For och plugga i Houston, TX ett år och går därför mitt sista år på gymnasiet nu (ett år försenat med andra ord)

Sen blir det väl att plugga på högskola/universitet i Sverige eller utomlands. Har funderat på Luleå tekniska...

hehe  förklarar namnet Lone Star  smile

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
8 mars 2006
Youngblood skrev:
Gick samhälls vetenskapliga programmet och tog studenten -99.. gick ut med 13 IG. Antar att jag var sämst i kommunen..

Efter stenhård McDonald´s utbildning och 2 hårda år på restaurangen hoppade jag på en plåtslagar utbildning och hamnade senare på en billackerings firma. Där är jag än idag.. 3 år senare. Fast anställd och med "license to handle a lackspruta". big_smile

License to paint  big_smile

Energiprogrammet inriktning VVS-montör, gjorde lumpen fick aldrig jobb som VVS-montör så de blev svetsare istället i ett år sen vart de lastbil för resten.
Senast redigerat av Lucifer84 (8 mars 2006)

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

Arbetssökande lokförare
170 Inlägg
8 mars 2006
Går sista året på autoteknik sen ska man väl plugga vidare i arjeplog!!

To get old and wise, you have to be young and stupid!!

SSS -12
3 217 Inlägg
8 mars 2006
Ett år på Handel och administration och är inne på mitt andra år på en Mediautbildning!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

1 453 Inlägg
8 mars 2006
Treårigt gymnasieprogram - läste samhälle med multimedia, ekonomi o kommunikation. Det var askul, hela sista året ägnade vi åt UF smile

Btw: Youngblood, är du bekant med Patric Oscarsson?
Senast redigerat av sveddan (8 mars 2006)

Kelan.pixbox.se
239 Inlägg
8 mars 2006
3:e året på omvårdnadslinjen...

//Silverpilen\\

142 Inlägg
8 mars 2006
sista året autoteknik, sen lumpen, sen jobba som lastbilsmek förhoppningsvis smile

Rohdin
8 mars 2006
lackering nånstans blir det!

Sök