*en pick-up modell av dom jätte snygga:) XC70:isarna och kanske en med boggi & dubbelhytt:)
Finns
* "Biltransport" av 850/S70 (framhjulsdriven) då naturligtvis:)
Finns
*Wv hade fyrhjulsdrift alt. bakhjul till passat årsm -95
Finns, syncro heter det då
*och slutligen att Volvo då igen la ner deras (Audi) gamla Diesel "2,5 TDI" (140Hk) i sista årsm av S/V90, för att på så sätt få en bakhjulsdriven bil med Diesel.
Hur menar du nu ? Finns väl många bakhjulsdrivna diesel Volvosar? Dessutom är gamla Audi dieseln ingen höjdare.
*en pick-up modell av dom jätte snygga:) XC70:isarna och kanske en med boggi & dubbelhytt:)
Finns
* "Biltransport" av 850/S70 (framhjulsdriven) då naturligtvis:)
Finns
*Wv hade fyrhjulsdrift alt. bakhjul till passat årsm -95
Finns, syncro heter det då
*och slutligen att Volvo då igen la ner deras (Audi) gamla Diesel "2,5 TDI" (140Hk) i sista årsm av S/V90, för att på så sätt få en bakhjulsdriven bil med Diesel.
Hur menar du nu ? Finns väl många bakhjulsdrivna diesel Volvosar? Dessutom är gamla Audi dieseln ingen höjdare.
jag menade som serie produktion, jag vet att privatfolk har trixat ihop:)
jag vet också att det finns bakhjulsdriven volvo med diesel men då med D24:an
Inte riktigt samma sak det jag berättar nu MEN en arbetskamrat till mig på SAAB berättar att innanför de stängda dörrarna på SAAB museet i Trollhättan står det massa bilar med skynken över sig.. bla en SAAB 900 Kombi
jasså?åfan,fan va najs ska ju till vara i slutet av månaden,få se om man drar ditt då
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Tänk om Saab gjort Sonett IV och fortsatt med dom. Eller om det blivit verklighet av EV-1 ??
Tänk om Saab gjort en cab-version av 9000 ??
Finns mycket jag hade velat se gjort
nej för *** ingen sonett. i polarens delade garage finns de just en sådan sonett o satan va fula dom är. speciellt den som ägaren håller på att rostlaga o shit
Inte för att låta fördumsfull eller så (inte alls ) men med inte mindre än sju stycken slipklossar i garaget kan jag förstå att du inte tycker att en Saab Sonett är snygg
Hahahaha slipklossar
Edit: En Saab 9000/900 m.fl som har en växellåda som håller för orginaleffekten iaf!
De flesta bilar skulle jag viljat se med Bakhjuls/fyrhjulsdrift och en sjuk turbo motor då bryr jag mig inte om vilket märke eller modell! Men Volvo 855 med bakhjulsdrift och rakställd vit 5:a eller 6:a!!
Volvo C30 med rakställd turbofemma, bakhjulsdrift, lite bredare, lite lägre och en snygg bakruta Där har man utgångsobjekt till ett riktigt roligt bygge iaf