baerserk skrev:
jag har ett liknande problem, och jag har en sån där skylt,men likt fan får man ju reklam i alla fall..vissa dagar brukar jag roa mig med att slå läger vid dörren,och så fort reklamen kommer in genom brevinkastet skickar jag ut det igen och ger av ett högt harklande ljud, då kan man ibland höra ett litet "ursäkta mig" och sedan snabba fotsteg emot trapphuset! ganska roande
Irmscher Vectra skrev:
HAHAH!
Lite OT, men det är ganska kul ändå.
För nåt år sen hade jag somnat på soffan och vaknat till på morgonkvisten innan posten kom, jag hade ingen "antireklamskylt" men iaf. Jag satte mig vid dörren och lurade.
Prcis som han öppnade luckan och stack in posten så ryckte jag tag i den och gav ut ett lågt morrade ljud. Hörde bara ett skrik från det mörka trapphuset.. Hahha...
Hahahahahahahha galningar
Säger som alla andra skruva fast en riktig metallskylt i dörren och sätt i värsta fall så pass långa skruvar i den att dom går igenom till andra sidan dörren där du sätter tex ett sånt där labbaggregat inställt på valfri spänning när det vankas festligheter
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P