Volvo 850, The Hunt For Perfection. Uppstartad, Mycket nya bilder 22 Mars!
Mitt första bygge, bilen som jag fick ta över när jag tagit körkortet. Skulle bli lite kjolpaket och fälgar till en början men det spårade ut :) Sluta med att bilen plockades ner till minsta skruv och mutter, allt kromades eller... Visa mer
Bra med puts och att grejerna blir fräscha, dock ser bilen helt vanskapt ut.. speciellt inredningen, speglarna, fronten och baken men smaken är som baken, delad
Bilen har potiential, vill inte vara elak men ja..
Senast redigerat av Alpinabiturbo (26 januari 2009)
Bra med puts och att grejerna blir fräscha, dock ser bilen helt vanskapt ut.. speciellt inredningen, speglarna, fronten och baken men smaken är som baken, delad
Japp vill ha allt i toppskick.... Precis alla har olika smak... Dock så är det en ny front hemma och vingen är såld och nya fälgar nya backspeglar och ny grill mm....
blästa förhelvete inte motordelar det är sjukt å dumt att göra det polaren blästrade å tvättade rent blocket toppen som fan satte ihop motorn å olja körde han i sen glömde han nåt plockade ner allt igen å det va så mycket bööösss kvar så det är inget tips jag ger
blästa förhelvete inte motordelar det är sjukt å dumt att göra det polaren blästrade å tvättade rent blocket toppen som fan satte ihop motorn å olja körde han i sen glömde han nåt plockade ner allt igen å det va så mycket bööösss kvar så det är inget tips jag ger
Okej....Motorn kommer inte att blästras på min bil....Har bara tvättat och avfettat sen blir de lack på bara...
Japp vill ha allt i toppskick.... Precis alla har olika smak... Dock så är det en ny front hemma och vingen är såld och nya fälgar nya backspeglar och ny grill mm....
De låter ju fan som bilen kan bli snygg till våren lycka till!
De låter ju fan som bilen kan bli snygg till våren lycka till!
Nu har det hänt en hel del i garaget, har varit ledig ett tag nu så mycket tid i garaget blev det.
Gjorde rent det sista på motorn innan lack.
Precis innan lack
Sen la jag på grundlacken på motorn. Blev genast roligare att hålla på med bilen när grundfärgen kom på. Nu känner man att det är på väg åt rätt håll iallafall.
Fint:p
Tog ett kort på själva bilen med:p
Ser man nya grillen iallafall...Och bilen är fan inte dammfri nu
Nu var det dags att lacka motorn i den färgen det ska vara på den. Blev bra tycker jag, Eller??
Mattsvart
Mattsvart. Sen ser man dom nya fälgarna sitter på bilen:p
Sen lackade jag några andra delar som ska sitta på motorn.
Det finns ju en del som plockar av alla plastskydden till kamremmen. Det går bra, så länge det inte finns något löst som kan komma åt och fastna i remmen.
Lite trist om nån slang hoppar av, fastnar i remmen, och får den att kugga över och orsaka ventilsallad...
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Det finns ju en del som plockar av alla plastskydden till kamremmen. Det går bra, så länge det inte finns något löst som kan komma åt och fastna i remmen.
Lite trist om nån slang hoppar av, fastnar i remmen, och får den att kugga över och orsaka ventilsallad...
Jo jag har tänkt på de...Men funderar ändå på att köra utan.. Kanske får chansa lite..