2468
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

337 Inlägg
2 april 2009
slappman skrev:
Eiiiiik skrev:
slappman skrev:

haha big_smile

Eller 9 är det nog nu smile min polare får nog hem sin blåa ganska snart smile
Dock gillar jag dom SKARPT!!!! riktigt snygga! big_smile

pratar du Ctr lr supra nu?? sj e jag honda fan sjukt roliga bilar e det smile

Supran pratade jag om smile
Jag känner faktiskt att jag skulle vilja ha 4krafs eller att den sprätter i andra änden wink

Supraman
2 300 Inlägg
2 april 2009
kaxxen skrev:
skyline är mest sällsynt wink

Åk till jkpg där e det inflation på skylines.

Finns två skylines i stan som e kvar i garagen sen e de nog ett par till men syns inte så mkt ute på stan.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
2 april 2009
supror syns mer än skylines smile  r32 x 3 | r33 x 3  men ändå syns suprorna mer 6 st supror här på gorg mk3/4 samt mr minit som inte finns med så 7st i vbg wink
men nog med OT innan wedo kommer & skälelr ut oss igen.
Senast redigerat av kaxxen (2 april 2009)

Supraman
2 300 Inlägg
3 april 2009
kaxxen skrev:
supror syns mer än skylines smile  r32 x 3 | r33 x 3  men ändå syns suprorna mer 6 st supror här på gorg mk3/4 samt mr minit som inte finns med så 7st i vbg wink
men nog med OT innan wedo kommer & skälelr ut oss igen.

visar bara vilka grejer det e som håller wink, men nog skit om detta.

Kan tips om en träff i borås imorgon kl 2100 vid knalleland donken.
Ta med dom bra däcken
Senast redigerat av Stefan Varberg (3 april 2009)

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

1 661 Inlägg
3 april 2009
kaxxen skrev:

3000GT är mest sällsynt. smiletonguelol

Lastbilschaffis
811 Inlägg
3 april 2009
Hur blir det med elmia?  ska mr karlberg sätta upp nytt topic namn?  plats/tid för samling samt avfärd kanske vore bra & lägga upp nu smile

imorn ska det bli gott väder så ja tycker vi kör en träff imorgon vid fästningen kl 15 smile

Supraman
2 300 Inlägg
4 april 2009
kaxxen skrev:
Hur blir det med elmia?  ska mr karlberg sätta upp nytt topic namn?  plats/tid för samling samt avfärd kanske vore bra & lägga upp nu smile

imorn ska det bli gott väder så ja tycker vi kör en träff imorgon vid fästningen kl 15 smile

de e bara att göra som vanligt att haka på gbg karavanen i borås.
Det ska väl stå så de e bara att räkna ut när ni måste åka?

TP Performance
113 Inlägg
4 april 2009
hoppas det blir ett gäng som ska köra upp... och inte för sent på morgonen.....

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.

Yeaaahh
257 Inlägg
4 april 2009
Trådstartare
kaxxen skrev:

kan man jue prata om på söndag om man har plats och tid som sagt jag åker med någon upp eftesom min inte är klar:P... nehe ska jag lägga mig snurrar fortfarande i mitt huvud...

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

1 661 Inlägg
4 april 2009
kaxxen skrev:

Blir det träff idag vid 15 00? isåfall glider jag ner vid 15 30 tiden.

AJA Motorsport
450 Inlägg
4 april 2009
Japp träff idag kl 15 fästningen sen åker vi vidare tror jag mot läjet och käkar glass smile dock är jag lite sen måste tvätta av bilen med tongue haha

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

1 661 Inlägg
4 april 2009
liveforthis skrev:
Japp träff idag kl 15 fästningen sen åker vi vidare tror jag mot läjet och käkar glass smile dock är jag lite sen måste tvätta av bilen med tongue haha

haha, samma här men folk är kvar vid fästningen eller?

AJA Motorsport
450 Inlägg
4 april 2009
Hardjim skrev:
liveforthis skrev:

haha, samma här men folk är kvar vid fästningen eller?

Ja det ska dom va men du kan ju ta mitt nr jag pmar det till dig.

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
4 april 2009
det är en liten lek träff här i Borås idag.. Kanlleland (Donken) klockan 20,00 smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

367 Inlägg
4 april 2009
Stefan Varberg skrev:
Nu e det spikat att det blir en "storträff" i varberg i sommar.
Men innan detta går vidare så vill man gärna höra vad "varbergarna" har för önskemål ang tid, plats aktiviteter mm.
därför har vi en infoträff i varberg den 5/4 kl 14:00 på mioparkeringen för att alla ska få säga sitt.
Denna träff e meningen att den ska dra folk från hela västsverige så om det går rätt kan det bli en mkt lyckad och rolig träff.

Imorn, söndag alltså.

Supraman
2 300 Inlägg
5 april 2009
Linusj skrev:
Stefan Varberg skrev:
Nu e det spikat att det blir en "storträff" i varberg i sommar.
Men innan detta går vidare så vill man gärna höra vad "varbergarna" har för önskemål ang tid, plats aktiviteter mm.
därför har vi en infoträff i varberg den 5/4 kl 14:00 på mioparkeringen för att alla ska få säga sitt.
Denna träff e meningen att den ska dra folk från hela västsverige så om det går rätt kan det bli en mkt lyckad och rolig träff.

Imorn, söndag alltså.

Jepp det stämmer.

söndag kl 1400.

Så e det något ni undrar eller vill ha fram så är det då det bästa tillfället.

67 Inlägg
5 april 2009
Hardjim skrev:
kaxxen skrev:

3000GT är mest sällsynt. smiletonguelol

Jasså?

Supraman
2 300 Inlägg
5 april 2009
Hej alla.
Hoppas att infon gick ut lite iaf.

Ni som kunde hjälpa till skicka ert telefon nr och msn till mitt pm vore kanon för har inte allas kontaktinfo.
E det något som e oklart tveka inte att fråga.

Nu komme först och främst det att bestämmas tid och plats för detta utan att det ska krocka med något annat.
Så säg till om det e något ni inte vill att det ska krocka med.
Senast redigerat av Stefan Varberg (6 april 2009)

337 Inlägg
9 april 2009
Något datum som det har pratats om? smile

136 Inlägg
13 april 2009
Detta verkar intressant.. ev. datum ??

Sök