Jag var ute och körde med nya bilen både lördag och idag. men jag såg inte många bilar. Som sagt vi kan väl ha en bestämd dag och tid som vi kör varannan vecka vid ex MIO?
hehe vi var där vid 3 idag Nu är det mkt spontan träffar
Spontanträffar är ett fiasko, funkar bara inom mc-världen där inte alla står och trycker vid sina bilar och är rädda att bli uppätna om man pratar med nån.
3maj kör vi lite störe träff på kvällen kör i gång vid 7tiden träffas nere vid rusta och tjötar lite skit någon som är sugen ?eller passar lördag bättre den 2a?
Om man säger så om det här med varannan vecka så ger jag det ett försök och säger fredagar men kanske vid 7 tiden eller något då man kan ha vart hemma och dushat, slappat och t o m en tvätt på bilen Har haft lite tankar i huvudet att köra igång det någon gång i början av juni?? vad tror folk om det?? MVH
Om man säger så om det här med varannan vecka så ger jag det ett försök och säger fredagar men kanske vid 7 tiden eller något då man kan ha vart hemma och dushat, slappat och t o m en tvätt på bilen Har haft lite tankar i huvudet att köra igång det någon gång i början av juni?? vad tror folk om det?? MVH
Och palm säg till i god tid när möttet är.
Jo va beredd nu i veckan.
Övriga håll ut!
Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
3maj kör vi lite störe träff på kvällen kör i gång vid 7tiden träffas nere vid rusta och tjötar lite skit någon som är sugen ?eller passar lördag bättre den 2a?
det tycker jag låter som en bra ide klart på iaf!
AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com