3maj kör vi lite störe träff på kvällen kör i gång vid 7tiden träffas nere vid rusta och tjötar lite skit någon som är sugen ?eller passar lördag bättre den 2a?
jag vill bara ha en exakt tid.. Har nämligen hört en annan tid.. Är det kl 19:00 lr kl 15:00 den 3:e Maj....
']Ska försöka komma om jag inte jobbar då... fick precis ihop bilen igen efter lack..
Du min unge man, vi ska ta ett snack om din attityd om jobb & träffar bara så du vet! *hyttar näven*
Håll keft gubbaj*vel!
Sitter för övrigt på jobbet just nu också. Men vi slutar ju kl 4 så jag borde väll hinna till morrondages träff så jag kan ta o sparka till din sketna Skyline!
Om du vågar gasa fullt har du inte trimmat tillräckligt!!! =D
']Ska försöka komma om jag inte jobbar då... fick precis ihop bilen igen efter lack..
Du min unge man, vi ska ta ett snack om din attityd om jobb & träffar bara så du vet! *hyttar näven*
Håll keft gubbaj*vel!
Sitter för övrigt på jobbet just nu också. Men vi slutar ju kl 4 så jag borde väll hinna till morrondages träff så jag kan ta o sparka till din sketna Skyline!
Håll keft gubbaj*vel!
kalas då ska ja sparka din nya front volvon
ses !
Jag kom in till stan vid 19.25 från jobbet och mötte nog dom som varit på plats vid Rusta för det va en hel rad med bilar som jag misstänker varit på träffen.
Synd att man missade det! Får ta nästa gång istället!
Om du vågar gasa fullt har du inte trimmat tillräckligt!!! =D