dodo skrev:12a med fredriks nissan s14 och en hög 12a eller 13tid med gurras s13 men mycket kan hända kan bli mer en sek pålägg på bäggeMrQuickzilver skrev:Ni som ska köra på säve, va väntar ni e för tider? Själv hoppas ja på en mitten 12a om allt lirar.
MrQuickzilver skrev:Ni som ska köra på säve, va väntar ni e för tider? Själv hoppas ja på en mitten 12a om allt lirar.
liveforthis skrev:Jag har en plan för helgen tex söndag, dom som gillar när det svänger. Någon som vill på? isf möts vi vid MIO kl 17.00. // Adam
Linusj skrev:kl 6 jävlar va tidigt. kan viu inte åka 7 eller 7.30? får väl se om jag orkar upp så tidigt annars kommer jag lite senare, vi lär ses skruttan skrev:* Grindarna öppnas klockan 07:30 * Körningen börjar klockan 09:00Inträde 150:- inklusive Strippen-körning för den som vill.
skruttan skrev:* Grindarna öppnas klockan 07:30 * Körningen börjar klockan 09:00Inträde 150:- inklusive Strippen-körning för den som vill.
liveforthis skrev:Det låter fint ni som vill hänga med på söndag , träffas vid MIO kl 17.00.// Bumbi
liveforthis skrev:det va trevligt ni som kom , synd att inte fler ville/kunde följa med Mig/johan och hedan då vi åkte lite länge bort
Hedan1 skrev:Detta får vi helt klart göra om, Köra den långa sträckan fast lägga in ett kaffe-stopp halvvägs
Torlejf skrev:Vilken väg snackar vi på ett ungefär? Åt vilket håll? Jag vet ju en hel del roliga MC-vägar, men där riskerar ni att bli rejält frånkörda av hojar. Mvh. David.
liveforthis skrev:Tänkte vi kanske skulle köra till helgen igen ? dom som vill kan ju skriva ett pm till mig vilken dag.// Adam