2989
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

86 Inlägg
17 juli 2009
Nån fotointresserad här som har lust att ta några bilder på min bil vid nåt tillfälle?

BMW - När du älskar att köra!!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
18 juli 2009
MrQuickzilver skrev:
Nån fotointresserad här som har lust att ta några bilder på min bil vid nåt tillfälle?

kolla i allmänt & fotograf tråden kanske? smile

86 Inlägg
18 juli 2009
kaxxen skrev:
MrQuickzilver skrev:

kolla i allmänt & fotograf tråden kanske? smile

Jo d e ju en tanke men tänkte att dom flesta varbergarna kollar i denna tråden. smile

204 Inlägg
18 juli 2009
fråga micha han hjälper dej säkert han är dukitg oxå
MrQuickzilver skrev:

86 Inlägg
18 juli 2009
dodo skrev:
MrQuickzilver skrev:

Tackar...ja får höra med honom.

229 Inlägg
18 juli 2009
Symöte imorgon eller?

Lr det kanske inte är ngt imon?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
18 juli 2009
Tänkte ha Symöte här i Borås om det är bra väder för att sitta ute tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

186 Inlägg
19 juli 2009
MrQuickzilver skrev:
dodo skrev:
MrQuickzilver skrev:

Tackar...ja får höra med honom.

Jag fotograferar också. Så får du inte fatt i någon ställer jag gärna upp. Vad har du tänkt dig för bilder då?

Mvh Per

Supraman
2 300 Inlägg
22 juli 2009
Är det bara jag som tycker att varberg har dött som bilstad?

Man e ute och kollar läget när det e fint och det enda man ser är turister.

Vart tar alla vägen?
Inte bara jag som undrar.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

204 Inlägg
22 juli 2009
just nu är de facktis jävligt dött alla värkar sitta hemma bara och ugla och ingen vill ta tag i något längre heller sen har alla blivit fottboll nördar wink
Stefan Varberg skrev:
Är det bara jag som tycker att varberg har dött som bilstad?

Man e ute och kollar läget när det e fint och det enda man ser är turister.

Vart tar alla vägen?
Inte bara jag som undrar.

TP Performance
113 Inlägg
22 juli 2009
jag kommer, e hemma och grejar varje dag efter jobbet för att kunna få färdigt bilen så man kan åka på stan.... men som sagt jag kommer... synd att det ska regna på lördag hade kanske kunnat bli lite folk upp till gbg isf....

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.

Supraman
2 300 Inlägg
23 juli 2009
Vi får väl dra ihop något en dag.
bara folk kan ge upp flaskan och fotbollen en dag smile

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Supraman
2 300 Inlägg
23 juli 2009
Maniac__870 skrev:
jag kommer, e hemma och grejar varje dag efter jobbet för att kunna få färdigt bilen så man kan åka på stan.... men som sagt jag kommer... synd att det ska regna på lördag hade kanske kunnat bli lite folk upp till gbg isf....

har du mkt kvar?

Supraman
2 300 Inlägg
23 juli 2009
Stefan Varberg skrev:
Maniac__870 skrev:

har du mkt kvar?

säg en dag allihopa, kul att hitta på nått innan vallåkra

337 Inlägg
23 juli 2009
Jag kan nästan närsom faktiskt big_smile

367 Inlägg
24 juli 2009
jag kan på lördag eller söndag. hade varit kul att samlas i varberg för en lite styörre träff. har ju som sagt inte varit något alls i sommar...

Yellow bug!
1 640 Inlägg
24 juli 2009
Hallå pajkar, händer det något i varberg ikväll eller? big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

6 Inlägg
25 juli 2009
superpackman skrev:
Var och besökte Varberg nu under 2 dagar, såg en del riktigt fiina bilar! bland annat en Bmw med sladd däck på bak som blev stannad av polisen nere i hamnen?

Hehe de va jag=) men jag blev inte stoppad, jag jobbar nere i hamnen och dom undrade lite om en båt som låg där. så jag hade inte börnat:P

Lastbilschaffis
811 Inlägg
25 juli 2009
varberg har gått & blivit en pensionärs stad eller alkis stad ;P

Supraman
2 300 Inlägg
25 juli 2009
kaxxen skrev:
varberg har gått & blivit en pensionärs stad eller alkis stad ;P

Man börjar undra, säsong 2009 blev inte så livad som man hoppades.

Hur många vill åka ner tillsammans till helsingborg på kvällen när det e cruising och annat på helgen när vallåkra är???

Sök