3752
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

36 Inlägg
26 juli 2009
Händer det något skoj ikväll? :>

204 Inlägg
26 juli 2009
jo då titta upp vid 9e så händer de säkert något skoj kan jag låva wink
Badankan skrev:

36 Inlägg
26 juli 2009
dodo skrev:
jo då titta upp vid 9e så händer de säkert något skoj kan jag låva wink
Badankan skrev:

Uhm Ok! Brukar det bli mycket folk? Hur länge brukar ni köra? Har ju jobb imorn. ^^ Hade varit kanon om det hade dragit igång lite tidigare istället. ;/

92 Inlägg
26 juli 2009
tja vad händer ?
brukar det vara några träffar i varberg ?
såg några bilar igår bla 200 s14 crx sen mötte jag en röd 855r på
motorvägen själv körde jag min yngre brors ljusblåa 740 turbo
passa på att gasa lite nu när man fick låna den vilket inte händer ofta winkbig_smile

Kolla In Våra Bilar!
WIGGE_86
WIGGE_77
WIGGE_73

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
26 juli 2009
ja det får bli lite mer liv i varberg för snart ska supran ut på vägarna.
har blivit lite uppskjutet av olika anledningar hmm
men nu väntar jag bara på coilovers sen så jävlar big_smile

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

229 Inlägg
26 juli 2009
jag kommer nog att köra ner te vallåkra om ja fixar en annan bil te de.. Ska ut lite senare å köra med:P

367 Inlägg
26 juli 2009
kommer ikväll smile p-huset vid hamnen eller?

7 Inlägg
26 juli 2009
jag ska ut ikvll iaf , men blir nog bara glida runt i stan, ser ingen mening med att komma med en vanlig bil när det är en massa trimmade / stylade bilar tongue

TP Performance
113 Inlägg
26 juli 2009
Stefan Varberg skrev:
Maniac__870 skrev:
jag kommer, e hemma och grejar varje dag efter jobbet för att kunna få färdigt bilen så man kan åka på stan.... men som sagt jag kommer... synd att det ska regna på lördag hade kanske kunnat bli lite folk upp till gbg isf....

har du mkt kvar?

nja det börjar la närma sig... tror jag...

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.

367 Inlägg
26 juli 2009
var väl helt ok idag, men för lite folk. nästa gång tar vi det tidigare och så åker vi till nån stor parkering smile

Vattenkokare, Driftare
217 Inlägg
26 juli 2009
Linusj skrev:
var väl helt ok idag, men för lite folk. nästa gång tar vi det tidigare och så åker vi till nån stor parkering smile

vad hände idag då?

Toyota Suprans projekttråd: HÄR
Nissan Silvia S15 projekttråd: HÄR

Yeaaahh
257 Inlägg
27 juli 2009
Trådstartare
Jaha gott folk ser att mycket folk vill ha en större träff m.m.. jag har nu snart haft semster i tre veckor och har då vart i stan den största tiden av semestern men har dock inte sett mycket aktivitet i stan:( tänkte höra med folk om någon ska till mantorp till helgen som kommer?? eller black racet i göteborg nu på fredag?? MVH

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

Supraman
2 300 Inlägg
27 juli 2009
karlberg skrev:
Jaha gott folk ser att mycket folk vill ha en större träff m.m.. jag har nu snart haft semster i tre veckor och har då vart i stan den största tiden av semestern men har dock inte sett mycket aktivitet i stan:( tänkte höra med folk om någon ska till mantorp till helgen som kommer?? eller black racet i göteborg nu på fredag?? MVH

kan man inte samla till träff här i stan och försöka få lite folk från andra städer hit?

Händer inget snart så är varberg tyvärr helt död som bilstad.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Low is a lifestyle
956 Inlägg
27 juli 2009
Jag hade gärna kommit till varberg och kolla läget va de gäller bilar. behöver lite variation. dra ihop en träff nu. inte långt för folk från GBG, Borås osv att komma

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

149 Inlägg
27 juli 2009
Får jag bara reda på en tid o plats o jag är ledig så kommer jag tongue

Supraman
2 300 Inlägg
27 juli 2009
e de något evenemang helgen innan vallåkra?
isf skulle man kunna ha något då.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

184 Inlägg
28 juli 2009
Låter kanon bra, jag kommer gärna bara jag får ihop bilen tills dess..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=121287
En stressad 1,8 räcker fint... CA18DET small but powerfull =)

7 Inlägg
28 juli 2009
Varför inte köra en träff vid fästningen och sen vidare till värö, förra gången var det ju iaf 30-40 bilar där n'r det va

214 Inlägg
28 juli 2009
Jag får börja visa mig ute igen tongue Varit mkt annat som dragit mer. Har skaffat nytt åk nu som man gärna glider med. Måste fixa bromsarna på den, sen ska det bli åka av, gärna i Värö smile

Sök