3016
Sök

Däck med omnejd!

66 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
Någon som vet vart man kan köpa skapliga däck till humanitära priser?
Har precis beställt 4 st flång nya 19" till bilen, och behöver nu däck till dom.
Åker max 40 mil för att hämta dom då jag behöver dom innan helgen!

Någon som vet bra något bra företag? Har kollat igenom "företagsregister" men hittade inget av intresse där.

Tack på förhand!

//falken

This shit's gone way to far!

1 079 Inlägg
23 april 2008
dackonline.se

gummihuset.se

Det ovannämda har jag handlat från, bara positivt. Skitbilligt också tongue

EDIT: Såg nu att du behövde dem innan helgen...
Senast redigerat av Syst3m (23 april 2008)

1 688 Inlägg
23 april 2008
www.dackonline.se har en del, nätets bästa priser, slår priset i butik med hästlängder big_smilecool

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

66 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
Var in å kollade på däckonline.. Precis som du sa kanonbra priser, men kände inte direkt för att åka till tyskland tongue

Sen kan jag ju släng ain en fråga till här istället för att fixa en ny tråd. Vart kan man köpa tryckrör i rostfritt med uttag för dumpventil?

Mycke funderingar.. mest akut med däck!

Tack för svaren jag fått hittils iaf big_smile

SKÅNING
1 215 Inlägg
23 april 2008
falk skrev:
Var in å kollade på däckonline.. Precis som du sa kanonbra priser, men kände inte direkt för att åka till tyskland tongue

Sen kan jag ju släng ain en fråga till här istället för att fixa en ny tråd. Vart kan man köpa tryckrör i rostfritt med uttag för dumpventil?

varför skulle du behöva åka till tyskland? de skickas till en närliggande däckverkstad där du bor...

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

1 688 Inlägg
23 april 2008
Tryckrör i rostfritt med uttag för dumpventil finns faktiskt på Biltema, bara en sväng dit så slipper du jobbiga fraktkostnader jämfört mot om du beställer från internet big_smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

66 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
alexm- skrev:
falk skrev:

varför skulle du behöva åka till tyskland? de skickas till en närliggande däckverkstad där du bor...

Jag behöver dom innan helgen, och det var 5 dagars leveranstid (minst) på däckonline tyvär.
Men annars ett riktigt bra tips, då priserna var mycket pressade big_smile

66 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
Losgard skrev:
Tryckrör i rostfritt med uttag för dumpventil finns faktiskt på Biltema, bara en sväng dit så slipper du jobbiga fraktkostnader jämfört mot om du beställer från internet big_smile

Haha, allvarligt? Fy fan va nice i så fall.. Men då får man väll kanske vara lite tyst om att man har biltema prylar i bilen... Så säg inget till någon wink Tack för tipset!

Edit: Kollade deras hemsida nu och det fanns bara adapter för dumpventil.. jag hade behövt hela tryckröret med dumpanslutning påsvetsad.
Men tack iaf smile
Senast redigerat av falk (23 april 2008)

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
23 april 2008
www.nordendack.se ligger i Tierp! E4 hela vägen

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

66 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
golfarn_nr1 skrev:
www.nordendack.se ligger i Tierp! E4 hela vägen

Kanon! Blir nog till att åka dit på fredag ifall dom har däcken jag vill ha hemma! smile Tack!

Sök