2494
Sök

Nu lämnar jag Sverige...

Soubee
24 april 2008
ludde__mannen skrev:
Okej, själv stannar jag kvar där jag är.

Förövrigt tänkte jag gå på toaletten om en stund..

wink

Haha klockrent, men iaf lycka till där nere!

Sleeper
3 084 Inlägg
24 april 2008
Rushman skrev:
Låter riktigt spännande!!! SATAN vilken lön du kommer få!!!!

ja det lär väl bli några miljarder... (lire tongue)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

67 Inlägg
24 april 2008
Min dröm Din verklighet! big_smile Lycka till med jobbet! (:

86 Inlägg
24 april 2008
Gör som dom andra och önskar dig lycka till (igen smile ) med allt.
Vi ses nog nångång.... kanske på klapp ? smile

1 414 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
Sushikocken skrev:
Rushman skrev:

Jag kommer få ungefär lika mycket efter skatt som svenska piloter tjänar före... gratis boende, gratis resor o gratis käk... Det är därför jag tvekade max 2 sekunder innan jag skrev på smile
Senast redigerat av Founder (24 april 2008)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
24 april 2008
Founder skrev:
Sushikocken skrev:
Rushman skrev:

Jag kommer få ungefär lika mycket efter skatt som svenska piloter tjänar före... gratis boende, gratis resor o gratis käk... Det är därför jag tvekade max 2 sekunder innan jag skrev på smile

Men hur kommer du bo då ??

Får du välja själv och sen betalar bolaget, blir du tilldelad egen lägenhet eller ger dom typ dig någon sån där "time share" lägenhet ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 414 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Founder skrev:
Sushikocken skrev:

Men hur kommer du bo då ??

Får du välja själv och sen betalar bolaget, blir du tilldelad egen lägenhet eller ger dom typ dig någon sån där "time share" lägenhet ??

Enligt kontraktet är det minst 4 stjärnigt hotell eller bättre när vi ligger ute...

Bolaget har själva köpt byggnader där piloter och flygvärdinnor får sina lägenheter så man får en av dom när man blir baserad vid en vis flygplats...

- www.bmwb.se

6 170 Inlägg
24 april 2008
Founder skrev:
Enligt kontraktet är det minst 4 stjärnigt hotell eller bättre när vi ligger ute...

Bolaget har själva köpt byggnader där piloter och flygvärdinnor får sina lägenheter så man får en av dom när man blir baserad vid en vis flygplats...

Fy faen vilken lyx big_smile

Fyrstärnigt hotell när man ligger ute och sen egen lägenhet när man "kommer hem".

Man kan inte annat än avundas dig och gratta igen smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz

1 414 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Founder skrev:

Fy faen vilken lyx big_smile

Fyrstärnigt hotell när man ligger ute och sen egen lägenhet när man "kommer hem".

Man kan inte annat än avundas dig och gratta igen smile

Tackar Tackar smile

Det är lyxigt men med tanke på att vi jobbar minst 12-14 timmar varje dag vi jobbar och att vi oftast får åka till jobbet kl 3 på natten gör det inte så lyxigt =P

Vad gäller hotellen så är det ofta en säkerhetsfråga, det är ett absolut krav att piloterna är utvilade o då går det inte att slänga in dom i något 2 stjärnigt hotell där väggarna är tjocka som papper.

- www.bmwb.se

Vw trimmare
2 995 Inlägg
24 april 2008
Founder skrev:
Vad gäller hotellen så är det ofta en säkerhetsfråga, det är ett absolut krav att piloterna är utvilade o då går det inte att slänga in dom i något 2 stjärnigt hotell där väggarna är tjocka som papper.

nu är du känslig wink skulle inte ha nått emot en bakfull pilot när jag ska till phuket roll

6 170 Inlägg
24 april 2008
Founder skrev:
Tackar Tackar smile

Det är lyxigt men med tanke på att vi jobbar minst 12-14 timmar varje dag vi jobbar och att vi oftast får åka till jobbet kl 3 på natten gör det inte så lyxigt =P

Äh, vaddå 12-14 timmar varje arbetsdag ??   Ni har väl autopilot i planen ??  wink

Att gå upp tre på natten skulle inte göra mig något sålänge det var tre alltid och man hade kommit in i rätt dygnsrytm, om det däremot är olika hela tiden (vilket jag antar att det är) hade jag nog satt planet i nån åker däremot wink  lol

13 Inlägg
25 april 2008
Låter riktigt nice ju.
Lycka till, smile

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
25 april 2008
lycka till med jobbet

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Avstängd
1 557 Inlägg
25 april 2008
Fasen låter riktigt kul för dig o bra lön o allt smile
Grattis cool

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

1 414 Inlägg
25 april 2008
Trådstartare
Tack för alla fina kommentarer smile

- www.bmwb.se

1 892 Inlägg
25 april 2008
Lycka till med ditt nya jobb,  och Sverige finns ju kvar, så ut och testa nå nytt!!  Många lyckönskningar!
Mvh/ Mats Englund
Ps, du kan väl behålla ditt garage och lägga upp bilder från Türk land? wink
Senast redigerat av krutmats (25 april 2008)

Sök