2628
Sök

Stoppa bensin skatten nu !

aamor_sx
97 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Roz-104 skrev:
FireTraXX skrev:

Nöjd är jag inte, men det var ju inte det jag sa.
Jag sa att jag inte lider av priset, jag hade klarat av en ökning också.

Alla kanske inte har en lika tät plånbok som du. Finns vissa som verkligen lider av detta, typ Jag!

Och som den gode moderat jag är så skiter jag fullt och heligt i dig.

o när plånboken blir tom...  vad blir du då?  alkis eller narkoman ??

65 Inlägg
24 april 2008
aamor skrev:
FireTraXX skrev:
aamor skrev:

Jag lider med dig.

sänd vidare meddelandet via hotmail o allt annat man kan sprida med.

Jag lider INTE skrev jag.

Och nej, kedjemail är inget jag fördriver tiden med.

Dessa problem är byggda just på folk som ej bryr sig o kommer att dö med tymmen i handen :-)

Bra sagt

DFFL
9 020 Inlägg
24 april 2008
aamor skrev:
FireTraXX skrev:
Roz-104 skrev:

Alla kanske inte har en lika tät plånbok som du. Finns vissa som verkligen lider av detta, typ Jag!

Nej, då fyller jag den igen.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

typ..eh..va?
582 Inlägg
24 april 2008
FireTraXX skrev:
Roz-104 skrev:
FireTraXX skrev:

Försår bara inte hur man bara kan tolerera att betala in alla dom här pengarna helt i onödan :S

Det är ju inte i onödan, jag kommer ju till och från jobb, kompisar och allt sånt.

Så nog får jag allt något för pengarna.

Du är medveten om vad vi pratar om va? Skatten, utan den hade du fortfarande kommit till o från jobbet o kompisar mm. O sen hade du dessutom haft en massa pengar kvar sen att ha kul med, eller inverstera i något annat nyttigtare.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

DFFL
9 020 Inlägg
24 april 2008
Roz-104 skrev:
FireTraXX skrev:
Roz-104 skrev:

Försår bara inte hur man bara kan tolerera att betala in alla dom här pengarna helt i onödan :S

Det är ju inte i onödan, jag kommer ju till och från jobb, kompisar och allt sånt.

Du är medveten om vad vi pratar om va? Skatten, utan den hade du fortfarande kommit till o från jobbet o kompisar mm. O sen hade du dessutom haft en massa pengar kvar sen att ha kul med, eller inverstera i något annat nyttigtare.

Jag har fortfarande en massa pengar kvar at ha kul med och investera i annat.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

typ..eh..va?
582 Inlägg
24 april 2008
FireTraXX skrev:
Roz-104 skrev:
FireTraXX skrev:

Jag har fortfarande en massa pengar kvar at ha kul med och investera i annat.

Ja men det är ju det jag menar, alla har det kanske inte lika bra som du, utan när vi har köpt den skvätt bensin vi behöver för att komma nån vart så har vi inte ett piss kvar sen. Dom tar ju alla våra pengar o det är Helt i onödan

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

aamor_sx
97 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
aamor skrev:
FireTraXX skrev:

Nej, då fyller jag den igen.

Den typen av kapitalister bygger deras liv på pengar o när pengar tar slut tar de livet av sig...  hahah
Det är inte bara du som har pengar Mr.Silverstein ;-)

9 108 Inlägg
24 april 2008
tjat tjat, det finns redan trådar om detta och dessutom tror jag inte ett dugg på att "statsministerns" skulle ha sagt som han gjorde i första inlägget.

Sök