Nice att du ska lägga upp ett projekt! Jag laddar upp bilderna via www.uppladdning.net ( du nehöver inte vara medlem) klicka bara på "ladda upp bilder" högst upp. Men man kan nog ladda upp via garaget också. Du laddar upp bilden, sen kopierar du länken och klistar in i tråden
Har idag också kopplat in en extra lampa på ena sidan Vart bara på ena sidan för att jag har lyckast tappa bort den andra lamphållaren hehe, men jag ska köpa en ny imorn!
Vill även säga att jag har ett par baklyktor från en 760 liggandes, (inte 90ans lykta) vanliga 740 fast 760 har ju en kromlist, så jag tänkte putsa upp kromlisterna och kolla om de vart schysst och isåfall ta dom lyktorna, när jag började putsa så försvan kromet och det vart svart som på vanliga 740ins, vafan har dom sprayat på kromfärg bara alltså?
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Nej jag tycker inte det är lika snyggt Måste ha vitt backglas eftersom jag ska ha en special grej i den lyktan snart hehe Så mina gamla är till salu om någon vill ha!
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination