Blåa dioder på alla knappar och gula lampor i mätarhuset, det får duga tills vidare, vill varken ha gult eller blått, men jag har inte bestämmt mig ännu för vilken färg jag ska ha som tema
Det syns ruskigt dåligt men jag har satt in magic rings, helt värdelösa! Syns ju för fasen inte ett skit
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Nu blir det en tråkig nyhet, hela jävla underredet är grovt rostätet, så den kommer knappast gå igenom bilprovningen. Ska köra med 745an till dec då den ska besiktigas sen får de bli skroten, om någon vill ha någon del av något slag är det bara att hojta till
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
HELA underredet är ju uppätet, är ju ett jävla jobb att fixa vad jag förstått Dessutom som vet jag inte hur man gör till 100, och har ingenstans att stå eller utrustning för det, annars hade jag nog åtminstone försökt fixa de
(\_/)
(O.o)
HELA underredet är ju uppätet, är ju ett jävla jobb att fixa vad jag förstått Dessutom som vet jag inte hur man gör till 100, och har ingenstans att stå eller utrustning för det, annars hade jag nog åtminstone försökt fixa de
Give it a try:cool: Det är inte dags att lägga detta på hyllan än. Du klarar av att fixa det
No pain No game
Det värsta som kan hända är att sakerna går sönder. Gör om gör rätt!