3561
Sök

E4 Sundsvall 26/4 - Någon här från garaget kanske? :)

Tungviktare
111 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
E4:an mellan sundsvall - timrå igårkväll runt 23:30 tiden så jagade polisbil + civilpolis en bil i 200km/h +.
Ingen från garaget.org som känner sig träffad? big_smile Skulle va roligt o veta hur det gick tongue

Edit: ämnesbeskrivning
Senast redigerat av CopyCola (27 april 2008)

Med.lem
3 759 Inlägg
27 april 2008
vad vare för bil?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Tungviktare
111 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
De vet ja faktiskt inte. En polare blev omkörd av dom igårkväll och han hann inte se vad det var.. Han sa att den påminde om en Celica men var ganska osäker..

Tomten
1 065 Inlägg
27 april 2008
röd celica eller?  eller kanske röd_/svart o skabbig? kryllar ju av såna i sundsvall nu för tiden

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
27 april 2008
Intressant:P... får se om nån vet=)

///Widell

Dunken
27 april 2008
CopyCola skrev:
Ingen från garaget.org som känner sig träffad? big_smile Skulle va roligt o veta hur det gick tongue

Edit: ämnesbeskrivning

Det är väl säkert samma idiot i en en röd Calibra som höll på att ramma mej när jag kom i lastbilen för 2 helger sen.
Fränheten i det är väl ganska lamt tycker jag för det kommer säkert drabba nån oskyldig i slutändan.
//Dunken

Tomten
1 065 Inlägg
27 april 2008
okej om det kör ihjäl sig själva när dom håller på så där men jävligt om dom tar någon annans liv

Tungviktare
111 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
Tomten skrev:
röd celica eller?  eller kanske röd_/svart o skabbig? kryllar ju av såna i sundsvall nu för tiden

Han visste inte, de gick så snabbt att han knappt han uppfatta vad som hände. Konstigt dock att inte ST skrivit något om det..

2 911 Inlägg
27 april 2008
Hörde bara att de va efterföljande på misstänkt rattfylla eller drograttfylla, sen ville min antenn på polisradion inte va mer längre. Om det var just den händelsen ska jag låta vara osagt, men det var vid den tiden.

Modell & modeskribent
280 Inlägg
28 april 2008
Ska bli intressant att se om man får höra nått om det här smile

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

Sök