2437
Sök

Passform inredning från 7serie till 5serien..

39 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
Jag har en bmw 525 e34 -93 sedan.. Jag har hittat en skinn inredning ifrån en 7serie (e32) av ungefär samma årsmod som jag är intresserad av att köpa, bak och framsäten.. Tycker det ser rätt likt ut, frågan är då ifall det passar.. och om det går att få så det ser normalt ut. Mvh Andreas

Soubee
28 april 2008
Nu kan jag inte bmw speciellt bra.
Men allt går att modifiera ist, det borde passa framstolarna borde inte vara ngt problem. Men det absolut bästa är ju om du ber om att få bilder på fästen osv och jämför med hur det ser ut i den bilen du har nu!

2 911 Inlägg
28 april 2008
Står iofs både E32 och E34 utanför här, men kan mäta imorrn mer exakt.
Det jag vet är att E32 är bra mycket bredare invändigt men mittkonsollen är ungefär lika i de båda, så det är sätena som är större. Passar gör det nog, frågan är hur det kommer se ut.

Dessutom har E32 ganska mycket mer finesser i elstolarna än E34 har, så inget sådant kommer passa.

39 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
Decibel skrev:
Står iofs både E32 och E34 utanför här, men kan mäta imorrn mer exakt.
Det jag vet är att E32 är bra mycket bredare invändigt men mittkonsollen är ungefär lika i de båda, så det är sätena som är större. Passar gör det nog, frågan är hur det kommer se ut.

Dessutom har E32 ganska mycket mer finesser i elstolarna än E34 har, så inget sådant kommer passa.

Okej, då kanske det är likabra att leta vidare..  hmm

Sök